2013. július 2., kedd

Az első biciklis túra

Már egy hete itthon volt a gyereküléses új bringa, de mindig közbejött valami, amiért nem tudtunk nekiindulni. Aztán tegnap délután minden egyben volt - kellemes hőmérséklet, viszonylagos szélcsend (ritkaság, itt Győrben mindig fúj a szél, őrület...), szülők tűrhető lelki-és fizikai állapota - , így ideálisnak tartottunk egy kis kerekezést a Csemetével.
Mivel tegnap Dorkával nyertünk egy Sóbarlangos Kerekítő foglalkozásra szóló belépőt (itt is nagyon hálásan köszi Zsuzsinak!!), Apa javasolta, hogy tekintsük meg az oda irányuló útvonalat, hogy szerda délelőtt már simán tudjunk majd haladni Dorottyával kettesben is. A Sóbarlang Kunbélakettőn van, legalább azt is le tudtam tesztelni, hogy kb. mikor kell elindulnunk, hogy fél 10-re odaérjünk. Bóbickát nem igazán rázta meg az élmény, mely szerint Anya háta mögött ülve sétabiciklizhet Győr különböző régióiban. Volt, hogy az ujját szopizta, néha egy-egy "Ada (értsd: ott az v. oda)" elhagyta a száját, de többnyire csak jobbra-balra tekintgetve szemlélődött. Még mondtam is Ricsinek, hogy kissé hálátlannak gondolom a Gyermeket, amiért nem ujjong a szüleinek a pazar programért és a technikáért, aztán fordítottam a dolgon és rájöttem, hogy lehet, hogy ez a hálás viselkedés. A nemhálás az lenne, ha sikítozva dobálná magát, hogy utálja az egészet és ki akar szállni. Szóval a végére én voltam hálás, hogy mégis hálás a Gyermek.
Apa folyton körbebiciklizett minket, hogy minden rendben van-e, figyelte a lányka reakcióit (nekem ez ugye nem igen megy, mert nem igen akarok tekeregni hátrafelé, kilátásba helyezve egy óriási zakózást), meg persze engem is, hogy mennyire sikerül magabiztosan uralnom az új kerékpárt és a hátam mögött levő tíz kilónyi súly viselkedését. Miután odaértünk az úticélunkhoz, kis időzés után úgy döntöttünk, nem megyünk rögvest haza, úgyhogy tovább tekertünk egészen Csanak határáig, majd visszafelé még tovább mentünk a Barátság Park-ig és csak aztán mentünk haza. Dorka igen jól viselte az utat, egy rossz szava sem volt, mi pedig (Apa és én) élveztünk minden percet. Megint megbeszéltük, hogy hol éltünk mi eddig és miért nem bicikliztünk többet... Pár éve nagyon rákaptunk a biciklizésre, sokat túráztunk, még az Őrségbe is lementünk, aztán a babás orvoshoz járások közepette elsikkadt valahol ez a lelkesedés. Pedig bringázni jó, nagyon jó!!!! Isteni kikapcsolódás volt és biztos vagyok benne, hogy lesz még a jövőben is, mert nagyon megfogadtuk, hogy amint van módunk rá, megyünk.
Úgy telt el másfél-két óra, hogy észre sem vettük... Dorkanyuszi jól kiszellőzött (hehe), és mi is mozogtunk egy jót. Bár sokat sétálunk, azért ez másabb mozgásforma, és nagyon jól esett a változatosság. A házunkhoz érve Apa felfutott a gépért és csinált a női turistákról fotót a kíváncsi, éhes nagyközönség részére.
Jó mulatság, férfimunka volt. Folytatása következik, az biztos!!!! :)
Első és utolsó alkalom a sisakban, még itthon...

...és a tényleges "sisakban" túra után, viháncolva

Jaj, de boldog mindenki! :)  (Ó, most nézem, hogy a rózsaszín és a narancssárga nem igazán passzol, még erre is figyelni kell...)

1. Csudi jol all Dorkanak a biciklizes is. Ugy latom mindenki rakapott. Nekem meg nincsen:( Kell egyet venni. :D Minden elismeresem hogy Dorkat te viszed hatul. En nem mernem, inkabb pakolom babakocsistul a villamosra(joooo, ez se igaz, mert mindig segit vki:). Majd az apukaja "szellozteti", en meg tekerek melletuk, csak kell nekem is brigaaaaa!!!

1. Nem akkora kunszt ám, nem mellesleg pedig nagyon klassz dolog! :) Tessen csak gyorsan beszerezni egy járgányt, aztán menjenek családilag kerekezni, mert szuper móka!! :)

2. Jajj de jó kis programotok volt! :) Marha jó színe van Dorkának, látszik, hogy sokat vagytok levegőn. Olyan igazi egészséges szép barna! A gyerekülésetek brutál jól néz ki - bennem eddig csak a kemény műanyagos változatok voltak meg. A Te cangád is csúcs, olyan igazi anyás canga - nekem olyan. :) A sóbarlang milyen volt? A Sisak kényelmetlen volt, hogy nem adjátok Dorkára. Természetesen abban is tök cuki! (Csak lehet meleg most nyáron?) Puszi Nektek, Dóri (Zizi)

1. Köszi Zizike, tényleg olyan kis üde színű.:) Igen, anyás cangám van, ez már pláne az, kiváltképp ezzel a kosárral az elején. Az az igazság, hogy magamat ismerve szerencsénk volt ezzel az üléssel, mert abban a kis bringaboltban, ahonnan van a szajré, kettő db ülés volt össz-vissz. Egy adapteres (csomagtartó nélküli bringához) meg ez. Szóval ha ilyen van, hát ilyen van, gondoltam, hogy túl vackot nem árul a srác. Így legalább nem töltöttem órákat a gép előtt teszteket meg véleményeket olvasgatva egy tízrugós ülés tekintetében... És úgy tűnik be is vált Dorkának, ami a lényeg! :)
      A sisakot meg persze, hogy leszedte a fejéről... Azt meg nem akarom, hogy menet közben szórjon le a járgányról mindent, pláne, hogy nem is látom, csak már a csattanást hallanám, aztán kereshetném, hova gurult. Sóbarlangban meg ma délelőtt voltunk, jó volt nagyon, a Kerekítő szokásos szuper, a hely nagyon barátságos és most még bónusz diavetítés is volt (Bogyó és Babócás! :)) )
      Hú, asszem mindenre válaszoltam... :)

3. Nekem is - Dorka után természetesen - az ülése tetszik nagyon, milyen fajta?

1. Igen köszönjük Dorka és az ülés nevében! :)
      Az ülésnek megtaláltam a használatiját, amit ezúton át is tanulmányoztam kissé. Príma olasz cucc, a márkája Clamp (a pontos megnevezése ennek a példánynak "B-One Clamp Blue Notte - nem vagyok nagy olaszos, de gondolom ez típus és szín akar lenni). A srácnál a bolti ára 10.990Ft, szerintem nem is drága, pláne, hogy 25kg-ig használható, meg jófajta is.

2. Szorrri, Bellelli a márkája, a típus már stimmel...

4. Jaj, de jó volt nektek! Már én is alig várom, hogy legyen gyerekülés a bringámra és hogy mehessünk családilag kerekezni valahova. Mi is bringások vagyunk, szoktunk menni még gyerek előtti időkben túrázni. De jó is volt. Csak Apa szerintem túlfélti sokszor a kis Törpillánkat.
    Az utolsó képen a legédesebb Dorka mosolya! <3

1. Köszi, ezt a túlféltést én is ismerem Apa részéről, de általában sikerül meggyőznöm, de leginkább Dorkának, aki bizonyítja, hogy ügyes és okos! :)
      Meg pláne köszi, hogy írtál, legalább így kérnék Tőled meghívót, ha szabad!!! :)

2. Kedves Bóbi Anyu! Egy e-mail címet lesssz szíves, ahova küldhetem a meghívót! :)

3. ahapersze. darvasmoni@gmail.com
      Köszi!! :))

5. Ó de szépk vagytok! :-) Hozzánk mikor kerekeztek ki? :-)

1. Aranyos vagy, kösziköszi!! Megbeszéljük, mikor jó Nektek, aztán megyünk!!!! :)

6. Tiszta Tour de "flanc"! :-)

Nagyon szépséges kis bicajos család vagytok!

Nálatok - ott a messzi Győrben - milyenek a kerékpárutak? Én azt szeretem, ha nem kell sokat autók mellett tekerni...
    Mi is szeretnénk menni, sőt: most a következő terv egy olyan csomagtartó az autóra, amin bicajokat is tudunk szállítani... :-)

Eszti

1. Köszi Eszti!:)
      Egész jó a bicikliút-ellátottság, ám mi is szigorúan csak arra megyünk (pláne most Dorkával), ahol tényleg van. Autók közt meg mellett egyáltalán nem akarunk menni később sem...
      az a csomagtartó dolog nagyon jó, pár éve mi is néztünk, csak sajnos nem olcsó mulatság :(

7. Nagyon jó kis programotok volt/lesz ez a bringázás! :) Még sok-sok km-t kívánok nektek kétkeréken!