2013. június 27., csütörtök

Magától egyedül

Délelőtt átmentem Dorka szobájába rendezkedni, a lányka eközben a nagyszobában sütifaló  és bedobós csiga elemeket pakolgatott. Egyszer csak ütemes csattogást, majd erős vigyorral fűszerezett magyarázást hallottam a hátam mögül. Megfordultam és azt látom, hogy Dorka áll a kisszobában, kezében három darab forma és mutogatja, hogy Nekem hozta és hogy EGYEDÜL A LÁBÁN...
Ilyet még nem csinált. Az eddigi (ritkán kivitelezett) önálló lépéseit kizárólag akkor tette meg, ha kértem rá, miután elengedtem a kezét. Akkor odajött max. három lépésben, de ennyi. Most viszont teljesen önállóan gondolta azt, hogy feláll és lábon teszi meg a szobába vezető utat irányomba, és a szobában sem tottyant fenékre, hanem ácsorgott még egy darabig. Először alig esett le, hogy mit is látok valójában, aztán persze visítottam neki, hogy "Jajjjdeügyesvaaaaaagy!!! Egyedül bejöttél Anyához!!!!!", Ő meg roppant büszke volt magára és erősen vigyorgott. Nem gondolom, hogy holnap már szaladni fog, de határozott előrelépésnek értékelem a mai teljesítményét. 
Ügyes Dorkanyuszi!!!!!♥

8 megjegyzés:

  1. Nagyon ugyes!!!!!!!!
    Szivbol gratulalok az elso onallo lepesekhez!
    Innenn nincs megallas :-) :-)

    VálaszTörlés
  2. Ahogy ismerem Dorkát, még az sincs kizárva, hogy holnap már szalad... :-)
    Nagyon ügyi!

    VálaszTörlés
  3. Hűűű, de ügyes a lánykátok, és mekkora meglepi volt ez a részéről! Egyszer csak meglepni anyát az ajtóban állva. Tud valamit a kiscsaj! :) Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  4. szuper! Ügyes! Régen láttalak titeket! Puszilunk!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes!!!!
    Teljesen jogos egyébként ha végiggondoljuk. :))) Három darab formával tudod te milyen nehéz mászni?! :) Kettővel még csak-csak.. de hárommal! Ahhoz kell mindkét keze. ;) márpedig Anyának mindhárom formát meg kellett mutatni. ;)
    Menőmanók lettek... :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! :) Nagyon ügyes lánykád van!

    VálaszTörlés
  7. :-D Nagyon örülök, Dorka lépéseinek is és a Te örömödnek is! :-). Gratulálok a kis szépségnek! :-)

    VálaszTörlés