2013. június 19., szerda

Jobban

Nagyon köszöni Bóbicsalád a kedves jókívánságokat, többek közt ennek köszönhetően KisBóbinyuszi jobban van.
A székletek száma igencsak lecsökkent (tegnap reggel kettő) és már nem is hasmenéses. Ámbátor pépes. Mindezt úgy, hogy reggel és este issza a laktózmentes italkáját, tízóraira és uzsonnára banánt és almát kap, na meg kis zsemlét, ha kéri (és mindig kéri...), ebédre és vacsorára pedig az általam készített párolt krumpli-répa-alma-kevéscsirkemell kombót. Eszi a bélhurutra való port is. És még így is elég lágyat produkál. Nem is tudom, mi lenne, ha nem diétázna... Most még inkább lopva étkezem, nehogy megkívánja tőlem esetleg a felvágottat vagy a vajat. Amúgy jól van, csak folyton nyekereg, azt pedig fejhangon és egész nap. Persze, nem egész nap, de nekem úgy tűnik. Nyilván a buta meleg, meg az, hogy nem mindig az történik, amit ŐDorkasága szeretne. Mert sajnos Kegyetlenanya (én) nem enged mindent és olykor hangosan is szól, meg nem lehet mindig a gatyájába kapaszkodva mászkálni. És ilyenkor hisztizik és egyre jobban. Szörnyű. Igyekszem csírájában elfolytani, nem könnyű és sajnos ilyenkor a "beteg vagyok" kártya sem bevethető részéről, mert látszik, hogy nem az a baj. 
Várjuk a teljes gyógyulást és az idő enyhülését, mert egyenlőre a gyerektársaság is szünetel. A várt két dolog pedig megoldást hoznak majd mindenre... :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök hogy jobban van Dorka! Beteg vagyok kártya? Ó lesz még ám : - Szeretlek Anya kártya
    - Légyszi anya kártya
    - Nekem minden tilos, utállak kártya is!
    :-) De cserében meg imádnak Bennünket! Millió puszi Virág

    VálaszTörlés