2013. június 3., hétfő

Ésakkor...

...leültem a délelőtt a fotelbe, Dorka pedig állt tőlem úgy jó fél méterre, aztán mondtam neki kicsit viccből, hogy gyereideanyához, Ő meg csak állt és vigyorgott, aztán mondtam, hogy gyerekicsimegyedül, Ő meg megint csak vigyorgott és odajött... Lépett kettőt egyedül és odajött Anyához... És akkor jól felkaptam és jól megölelgettem meg összevisszapuszilgattam, Ő meg csak vigyorgott. Aztán letettem magam elé és újra megcsinálta. És újra. Nem térek magamhoz. Két hete még egyáltalán nem igényelte, hogy kézenfogva sétáljunk, most csak az kell neki. Most meg már egyedül lép kettőt... 
Tudom, hogy ez még csak két lépés, de ez nekünk maga a csoda. Istenem, hogy aggódtunk érte még pár hónapja, hogy valami nincs rendben... És nem erőltettük csak azért, mert "más gyereke ilyenkor már". Ez a legszebb az egészben. Akárhogy is, Ő még csak három napja kellett volna elmúljon egy éves. 
Büszkék vagyunk Rád kicsi kis Gyöngyvirágom!!! ♥

10 megjegyzés:

  1. :-D Gratlálok! Tényleg csodás érzés!Virág

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon ügyes gratulálok! Fantasztikus! Én már az egy lépésnél is ujjongtam. Még jó, hogy boldogok vagytok, és büszkék. Két lépés egyszerűen fantasztikus. Mindjárt rohangálhatsz utána. :)))

    VálaszTörlés
  3. Bravo!!! Gratulálok az első önálló lépésekhez!

    Én is imádom ezt a totyogós korszakot (is). :-)

    VálaszTörlés
  4. Mi is büszkék vagyunk rá(tok)!

    VálaszTörlés
  5. Haromszoros hipp-hipp!!! Ez a kislany szuletesetol fogva egy csoda. Amin keresztulment a koraszulottsege okan ... Egy kis hosno. Igazi kincs.

    VálaszTörlés
  6. Nekem még nem mutatott semmit!:-(
    Apa

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok, nagyon ügyes lánykád van!

    VálaszTörlés
  8. Jajj de jóóóóó!!!!! SzuperügyesDorka! Nemsokára szaladhattok utána. :)Örülök Nektek (Zizi)

    VálaszTörlés
  9. Ugyesokos!
    Dedi bekapcsolta nalatok is a turbo fokozatot? :)

    VálaszTörlés