2013. június 16., vasárnap

Hosszú hétvége Apával és újdonságokkal

Apa jófej volt és úgy döntött, péntekre szabadságot kér. Az évadzáró Kerekítő-hét utolsó napja volt és többek között ezen az eseményen szeretett volna részt venni a lánykájával meg a lánykája anyjával.
Ez már maga újdonság volt, hogy Apa is velünk volt, ám az még inkább, hogy az ünnepség tortával is járt. Még az előtérben betolattam egy 100ml-nyi gyümölcspürét Dorkával, mindhiába. Amint bementünk, megrohamozott egy tortát evő gyerkőcöt és majdnem kinézte a szájából a falatot. Nagy cukorellenség vagyok, ám most beadtam a derekamat. Dorottya kapott egy vékony szelet vaníliás-epres tortát, melynek kb. felét el is fogyasztotta. Villával. Mint a nagyok. Itt jegyzem meg, isteni volt (ja, a másik felét nekem kellett megenni...), látszott, hogy figyeltek arra, hogy gyerekeknek készül. Nem volt agyoncukrozva, a piskóta nagyon finom házi jellegű puha tészta volt, a krém pedig inkább puding, a gyümölcsök sok és igazi. Jó volt, na. Amellett, hogy a foglalkozás is a szokásos jó volt, Dorka debütált tortaevésben. Rendszer mondjuk azért nem lesz belőle, ez biztos...
Zsuzsi gitározik :) Nem bír betelni vele... :)
Aztán meg az volt, hogy Apa utánanézett nagyon a napszemüveg ügynek és nagyon kezdte hajtani, hogy venni kell a gyermeknek. Egyrészt a magas sugárzás, hochdazu kékszemű a leány. Így kapott, és a várakozásaimat ismét felülmúló módon viseli el a fején. Halleluja. Már ez is valami.


Szombaton délelőttre aztán fodrászhoz volt időpontom. Dorka és Apa addig a városban múlatták az időt, majd mikor végeztem, bejöttek hozzám. Közben én a fodrászomtól megkérdeztem, mi a véleménye a babahaj visszanyirbálásáról és érdemes-e, ő pedig nagyon javasolta. Így esett meg, hogy egyet fizet, kettőt kap akcióban a Kisbaba beült a székbe és kettő perc alatt egyöntetű hajacskája lett. A bundeszliga frizura a múlté, a tincsek itthon lapulnak, mert elhoztam őket. Egy hős volt és tündérpofi, csak lesett, hogy mi történik, de mivel Kati sem most kezdte a szakmát, mire eszébe jutott volna Dorkának problémázni, addigra már kész is volt. Cukorborsó! :) Nem bánom, mert ugyanolyan édes, mint volt...
Ilyen volt-ilyen lett

Ja és ma délután kapott Dorka egy új formabedobót (szerinte az). Tudjuk, hogy még kicsit korai, legalábbis Dorkának biztosan az, de ilyen édes darabot még nem láttam és őszintén szólva elgyengültem... Pár hónap is használatba vesszük...:)








7 megjegyzés:

  1. Háhá, képzeld pont este elalvás előtt gondolkodtam azon, hogy kéne vennünk Ádámnak egy bilit. Nem azért hogy szobatisztaságra neveljük egy évesen, csak az ismerkedés végett, és a nagy melegek miatt, amik jönnek. Nagyon meleg a pelus, és néha biztos leszedjük majd róla itthon is. Lehet közben a bilivel is megismertethetnénk.


    Ezt a napszemüveges dolgot majd jól kibeszélném, mert én is gondolkodtam rajta - igaz tartok attól, hogy zavarná Ádámot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, nekünk meg úgy lett, hogy nem gondolkodtam rajta... :D
      Amúgy mind az ismerkedés, mind a meleg dolgában egyetértek!! :)
      Napszemüveg: érdekes téma, sokan még több félét mondanak, és akkor jönnek a gyerekek, akik meg vagy megtűrik vagy nem. Dorkát is zavarta még a sapi is az elején, azért voltam nagyon szkeptikus. A titok: vakító fényben kell ráadni a szemüveget, mert akkor az előnyét látja, nem azt, hogy macera...

      Törlés
  2. Nagyon csini a kisasszony a fodrászolt frizurával is!
    És milyen jó kis formabedobója van! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, nekünk is bejön ez az új sztájl is! :)
      A "formabedobó" most akciós az Aldiban. Volt wc-szűkítő is, meg az lett volna hosszabb távra megoldás, de mindegy... :)

      Törlés
  3. Meg nem olvastam a bejegyzest:) de Nektek van bilitek?!?! :)))
    Elolvastam a bejegyzest;) Dorka fodrasznal...:) Juhuuu:) csinibebi:)
    Napszemcsit mi is neztunk (ranezesre nagyon hasonlot) de Lily kiverte a hisztit, nem turi meg, amin csodalkoztam mert a kalapot meg siman elviseli magan. Fura...
    Hogy nektek milyen cukker apatok van:) nem hiaba az apaknapi koszontes:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszi a sok bókot!! :)
      Napszemis megjegyzésemet lásd Dórinak írt válaszomban! :)
      Apa tényleg jó fej, meg is tartjuk! :)

      Törlés
    2. Hmmm...ez a vakitofeny dolog otletes:) nagyon okosak a szulok. Hat mi hulye fejunkkel a boltba probaltuk raadni, de csak szedte le es tolta el es mivel 5990 forint volt igy ugy voltunk vele hogy ok, nem eroltetjuk. De apa csak szerette volna napszemcsiben latni Lilyt igy egy Regio jatekboltban vett 490ert ocso napszemcsit amit mar el is tort:)

      Törlés