2013. szeptember 9., hétfő

Új fogak és a börzék

Tegnap este fürdésnél már nem bírtam tovább, meg akartam nézni, hogy tényleg nincs-e Bóbinyuszinak új fogacskája. Mivel bátran kijelenthetjük, hogy MINDEN éjszakánk vagy rossz, vagy középrossz (nagyon finom voltam), így ebből nem tudtam következtetni, CSAK ÚGY megnézni viszont nem engedi persze...
Szóval egyszerűen belenyúltam a szájába és nagy óbégatások közepette betapintásos módszerrel átvizsgáltam a fogínyét mindenhol. Az óbégatások tőlem származtak, Dorka pedig rohadtul élvezte meg többször ki is röhögte, ahogy visítok, mert naná, hogy folyton ráharapott az ujjamra. A vizsgálat eredménye: egy-egy, eddig még ismeretlen örlőfog-darab a felső ínyszakaszokon, illetve egy Anyaujj rommá rágva. Mivel gőzöm sincs, mikor jöhettek ki ezek a fogacskák (a méretükből ítélve szerintem max. pár napja), így a felfedezés napját jelöltem meg a táblázatban. Ezt én már kibújt fognak tekintem, úgyhogy így néz ki a kilencfogú KisBóbi szájberendezése:


A hétvégén amúgy két bababörze is volt, az egyik itt a közelben. Dorkának akartam mindenképpen egy őszi cipőt beszerezni, mert csak szandija volt. Nagyon durva, hogy áprilisban kapta az első szandálját, amit épp csak azért vettem neki, hogy ha leállítom a földre, ne zokniban legyen. Akkor alig bírtam normális lábbelit kapni a lábára, merthogy 18-as kellett neki, lévén igen kislábú jószág. Most meg már 21-es szandálban nyomta az utóbbi napokat... Cipője viszont nem volt esős időre. A szombati börzén nem kaptam sajnos cipőt, ellenben kapott a lányka két kisautót (ez az új hóbort) és egy könyvet. A vasárnapi babaexpo viszont igazán remekre sikerült, mert szinte az utolsó pillanatban találtam számára egy megfelelő pár lábbelit. Nagyon jó állapotban vannak a cipők és kétezerért szerintem megérte. Őszintén szólva nem akarok a gyerekemen spórolni, hogy csak használt cipőben járatom, de látva azt, hogy elmúlt négy hónapban három számot nőtt a lába, az elkövetkező másfél-két hónapra sajnáltam kiadni 6-7ezer forintot egy új cipőért. Novemberben már úgyis csizmát húz, tavaszra meg már nem lesz jó az őszi cipő. Ez a most beszerzett példány nincs szétgyepálva (direkt figyeltem rá) és a lényeg, hogy Dorkának is nagyon tetszik:

Nagyon örvendek az új lábbelinek! :)

Dorka, hol az új cipőd? :)

Ja és pénteken voltunk fodrásznál is, Dorka pedig túlesett a második hajvágásán. Úgy tűri, mint egy kisangyal, nagyon édes...♥ Sikerült nagyjából egyforma hosszt elérni és a kicsit elvékonyodott végektől megszabadulni. Bár kicsit fiúcskás lett, de így is nagyon aranyos és olyan gyorsan nő már a hajacskája, hogy hamar újra loknis lesz a buksija. Igyekszünk jó alapot teremteni az amúgy is jó hajának (szép, jó anyagú és dús a haja szerencsére), hogy szép egyenletes lehessen a jövőben. Már alig várom, hogy csattokat és hajgumikat tehessek a hajába..:)
Új a séróm :)



4 megjegyzés:

  1. jajj, de nagyon egy rugora jar az agyunk:) Csattokat, szines gumikat szeretnek Lily hajaba varazsolni, de szerintem jovo nyaron se lesz meg hosszu haja:D

    VálaszTörlés
  2. Jaj de üüübercuki az a pocak! :) Meg persze a cipő is! :) Remélem javulnak az éjszakáitok ahogyan szép lassan áttörnek a fogak!

    VálaszTörlés
  3. Hű, de jó cipellőt sikerült levadásznod! Ügyes vagy!

    Az "éccakák" nálunk is elég rosszak mostanában. Én is szoktam turkálni Marci szájában, de újabb fogakat nem sikerült kitapintanom, tehát már jó ideje 8 fogú a csemete.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édes a lánykád az új frizurával! Megértem a várakozásodat, hogy mikor fésülheted majd a copfját! Én is így vagyok ezzel, és Dorkának Nórihoz képest rengeteg haja van! :)
    Szuper cipőt vadásztál a kiscsajszinak!

    VálaszTörlés