2014. szeptember 4., csütörtök

Vizsgálatok

Pedig nem indult rosszul a nap. A háromnegyed hetes össznépi és végleges kelés után háromnegyed tízre evett-ivott mindenki reggelit, lakás nagyjából rendben volt és már az ebédet is megfőztem (jó kis receptet találtam Imhoff Évi válogatott étlapján - erdélyi gombás szelet, rizst készítettem hozzá), hogy délben Ricsi meg tudja etetni Dorkát Délután egyre és fél kettőre voltak időpontjaink, Borival szépen elballagtunk babakocsival a kórházba, hogy letudjuk ezeket a kötelező vizsgálatokat. Tényleg milyen igaz és találó a "boldog tudatlanság" kifejezés...
A hallásvizsgálaton eszembe sem jutott, hogy velünk ez megtörténhet, de megtörtént. Bori bal hallójárata még mindig olyan szűk, hogy nem tudta a csajszi megmérni (állítólag még nem elég nagy a buksija), úgyhogy egy hónap múlva kérjek időpontot, hogy meg tudja vizsgálni. Dorkánál is csak később mehettünk, de az evidens volt, de hogy Borinál... A hölgy szerint attól még nyilván jól hall, csak még mindig magzati szőrökkel van tele a kis füle és nem nőtt még akkorára a fejecskéje, hogy jól vizsgálható legyen. Remélem, tényleg csak erről van szó, szóval egy hónap múlva újra játszunk.
Aztán jött a hasi és csípő ultrahang egy másik helyen. Hamar sorra kerültünk. Bori jól viselte a vizsgálatot, a jobb oldalával hamar végeztek is, aztán mikor már a bal oldalt kétszer annyi ideje vizslatta a doktornő, gondoltam, hogy gáz van. Jajám, vesetágulata van az én kis Gyöngyvirágomnak, de persze ne aggódjak, csak kérjek új időpontot három hónap múlvára. Legtöbben kinövik már sokszor addigra is. Azért én pityeregtem egy sort hazafelé jövet, mert nagyon nem voltam erre felkészülve. Úgy aggódom szegénykémért... Az arcán a kis bőre is olyan pöttyös megint egy hete, mint mikor született, az állán meg még inkább, nem is értem... Sok kérdésem lesz a doktornőhöz majd a tanácsadáson hétfőn... :(

6 megjegyzés:

  1. zugolvasó vagyok :) Csak annyit szeretnék írni, hogy az én harmadik gyermekemnek is volt vesetágulata most két és fél éves. Folyamatosan jártunk kontorllra és a legutóbbi már teljesen rendben volt! :) A dr. nő azt mondta hogy ha lázas akkor mindjárt néznek neki vizeletet is, hogy nem-e ott van gyulladás. Rendben lesz nyugi :) Gyönyörűek a gyerekeitek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsy, hogy irtál, igyekszem nagyon bizakodni, hisz anyaként nem is tehetek mást. Köszönjük a dicséretet is! :)

      Törlés
  2. Marcellnek is volt. Fél éves korára kinőtte. Nem lesz semmi baj! ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szandra, ez nekem ki is ment a fejemből, pedig biztos írtad anno... Remélem, mi is max ennyivel megússzuk...

      Törlés
  3. Elhiszem, hogy elpityeredtél, és kicsit megijedtél. DE hiszem, hogy minden rendben lesz! Teljesen makk egészséges Bori!!! ;)

    VálaszTörlés