2013. március 17., vasárnap

Talán vége

Ezt kell mondjam, hogy "talán", mert már csak félve remélem: meggyógyult Dorottyka. 
Most néztem vissza: írd és mondd február 14-én lázasodott be és bár a láz hamar a múlté lett, jött az utózöngéje, ami egy vírusos biszbasszal jár. Talán nem olyan csúnya szó a biszbasz... Szebben nem tudom (kis indulat), csúnyábban meg nem akarom jellemezni az elmúlt hónapot. Ami a tényvalóság: a mai az első nap, hogy nem szívtunk orrot (eddig) és igggen minimálisra - szinte nullára - redukálódott a köhögés. Amúgy máig adtam magamban haladékot a Paxirasol-nak, holnap már nekiláttunk volna egy Stodal kúrának. Utólag már marha okos az ember, meg hát nem is lehet igazán tudni, mi lett volna, ha, de legközelebb (remélem jó sokára) egyből azzal fogok kezdeni, ha orrfolyós-köhögős izéje lesz. 
Amúgy minden tiszteletem a mi kis hősünknek, mert nagyon derekasan állta a kanalas orvosságokat és  az orrszívások tömkelegét. Ügyesokos Cukorborsó. A már lakásdísznek számító porszívó visszakerült a helyére és remélem, nagyon sokáig orrszívási célzattal nem is fog előkerülni. Arany Kisbaba...

14 megjegyzés:

  1. Hú de nagyon örülök! :-)Virág

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi nemkülönben kedves Virág! :) Nagyon köszi! :)

      Törlés
  2. Sajnos Lillusom is egy hasonlóan elhúzódó, nagyon makacs felső-légúti betegséggel szenvedett. Úgy tűnik, Ő is meggyógyult.
    Már szinte furcsa lesz, hogy elmaradnak az orrszívások, gyógyszer beadások...
    Örülök a gyógyulásnak! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nagyon egyszerre nyomták a csajok... Igen, nekem is szinte hiányérzetem volt reggel, mintha nem láttam volna el rendesen Dorkát.. :)

      Törlés
  3. Ezek a mi Kisbabáink ugyanazt nyelték be szerintem. Dorottkya (ez dejó) ügyesokos, te meg egy hősanya vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, annyira nem vagyok hősanya, mint Te, mert Dorka szerencsére nem volt infeleziás meg a középfüle se gyulladt be, mint Déda Kisbabának... Amúgy Dorottyka tényleg ügyesokos! :)

      Törlés
  4. Orulok a gyogyulasnak (kop-kop-kop)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy Dorka meggyógyult - remélem kijelenthető - és nem is lesz beteg jó sokáig! (Dóri)

    VálaszTörlés
  6. Mar vartam ezt a bejegyzest hogy Dorka meggyogyult. Ha minden jol megy akkor az ido is kedvez es mostmar belevethetitek magatokat a jatszoterezesbe:) Szep napokat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Petra! Jaja, ma még azért elég gyalázatos idő van,de már nagyon várom, hogy mehessünk bele a tavaszba! :)

      Törlés
  7. Örülök,hogy meggyógyult Dorottyka! :)
    Rita

    VálaszTörlés