2013. március 7., csütörtök

Már három hete...

..., hogy beteg szegény kis Dorkanyuszi. A kezdeti láz azóta sem tért vissza, ám a két héttel ezelőtt kezdődött hurutos orrszörcsögés csak nem javult, sőt. A múlt héten már egyre jobban tudtam az orrát is szívni, olyannyira, hogy most hétfőre már éjszaka is porszívóztunk kétszer is, emellett elkezdett ráadásként köhögni. Mivel kedden múlt két hete, hogy adtam neki folyamatosan a Sinupretet, ennek ellenére csak romló tendenciát mutatott szegény, szerdán reggel visszavittem a dokihoz, hogy nézzem már rá a gyerekre. Azt mondta, ez ilyen, mármint a gyerekek nehezen keverednek ki a vírusos nyavalyákból, meg kell várni, míg meggyógyul. Őszintén, nekem is épp ez volt a tervem. Csak már nagyon várom, pláne hogy a javulás helyett inkább romlást tapasztaltunk. Most írt Paxirasol szirupot, napi kétszer egy milit iszik a lányka. Jó, mert egyre csúnyábban köhög... Szegény kicsi Bóbicka, úgy sajnálom szegényt... A köhögés és az óránkénti orrszívás (egy igazi hős) mellett ugye továbbra is megvannak a hiperszuperizgi éjszakáink, ami miatt olyan kis nyűgöske. Nem egyszerű most nekünk, na.. Úgy érzem, sosem lesz vége.. :(

6 megjegyzés:

  1. Pont ugyanez van Védával is, csak vele már egy hónapja és közben influ-középfülgyula, lázzal tarkítva, végül most hétfőn kapott, ami segített is, Ambroxolt meg ab-s orrcseppet. Már "csak" köhög, főleg este :( Jobbulást Dorkinak is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, szegény Védanyuszi is... Azt hittem, már teljesen kilábalt.. Remélem, sikerült azért az antibiotikumot elkerülnünk. Köszönjük a kívánást, Védának is jobbulást!!!

      Törlés
  2. Nagyon gyors javulást mindenkinek, Dorkának, Védának! Ezer ölelés!

    VálaszTörlés
  3. Hmmm...hmmm...en mar azt hittem hogy reg jol vagytok...:( sajnalom...Jobbulast, Lily is gyogypuszit kuld Dorkanak:)

    VálaszTörlés