2014. április 17., csütörtök

24 és majdnem 24

Hetes-hónapos-pocakok-gyerekek:


Egyik szebb és okosabb, mint a másik... Mindkettő nagyon tud rugdalózni, a Kicsi úgy alapból, mert ugye mi mást is tudna csinálni, a Nagy meg dacból-viccből-hisztiből, ha olyanja van. A múltkor nem volt annyira vicces, mert elég durván eltalálta a hasamat, pedig nyomatékosan megkértem, hogy ne kapálózzék, míg cserélem a pelenkáját, de hát csakazértis. Nem akarok mindig azzal jönni, hogy Kistesó ígymegúgy, mert nem szeretném, ha még születése előtt megutálná szegényt, mondván, Kishugi miatt Ő folyton korlátozva van, meg neki semmit sem szabad, de hát nem hagyhatok mindent. És akkor az lett, hogy bizony Dorka gazdagabb lett egy piros tenyérfolttal a combján, én meg ülhettem le hamar gondolkodni, hogy vajon megrepedt-e az amúgy is levő méhlepényem a rúgástól...:( Aztán talán nem, mert azóta is oké minden, csak még utána is hosszan elég kellemetlen volt, nagyon megijedtem. 
Jövő kedden megyünk a csajokkal mindenfélére, először is reggel cukorterhelésre, aztán késő délelőtt Dorkával korautógondozásra.  Addig meg utazás Kanizsára, szülinap ott és szülinapozás itthon, húsvét, amire egyáltalán nem készültem, mert ügyesen egybe esik most az elsőszülött születésnapjával és az visz mindent nálam, szóval ez. Kíváncsi vagyok a tortákra, Kanizsán Minnie-s készül, én pedig Bogyó és Babócást tervezek még vasárnap este "összeütni". Jó lesz, várom. De nagylány már!!! És olyan okos és annyit és olyanokat beszél, hogy kicsordul a könnyem is tőle... "Szajai Dojotta vadok, kettő éves..."☺ ♥

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Az biztos.. Más ekkora bendővel már szülni megy...

      Törlés
  2. Gyonyoruek vagytok! Bizti 24??? Marmint a het??? Hatalmas pocakod van!

    VálaszTörlés
  3. Jaj de nagyon nagyon cuki! :-) Mindenki, de Dorka übercuki! Várom a mailod! puszi

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom illik e vagy sem, de elore is Boldog Szuletesnapot Dokanak, ki tudja Husvetkor hogy kerul gep kozelbe.
    Annyira edes Dorka mosolya a kepen:) Kellemes Husvetot es jo idot a Kanizsai tartozkodas alatt:)

    VálaszTörlés
  5. Érezzétek nagyon jól magatokat! Jajj de kíváncsi vagyok a tortákra, biztos finomak és szépek lesznek. Fellelkesültem, jövőre is én szeretném Ádámét sütni, mert igen jó volt ez a kis recept.
    Ugyanígy vagyok Ádámmal, hogy vajon jó-e mindig azzal előhozakodni, hogy vigyázzon Bálintra, meg nem tudom ezt vagy azt csinálni, mert a kistesó... ugyanerre gondoltam én is, nem fogja-e megutálni emiatt már most. :D
    A kép annyira de annyira tündér!!!! A pocak és az édes kis mosolygós is!

    VálaszTörlés