2014. április 2., szerda

Védőnő+dokilátogatás 21+5-nél

Fél egy után voltunk védőnéninél, persze Dorka inkább játszira ment volna, de arra már sajnos nem volt idő. Szegény csóri kénytelen volt egész délelőtt itthon lenni, mert szkennelni-fénymásolni-ímélezni kellett nekem egyfolytában, így aranyom Verdákat nézett meg M2-t meg kirakózott. Sajnáltam nagyon, de muszáj voltam csinálni, hátha előrébb jutunk. Hamarosan leülök majd és leírom, milyen hülye helyzetben is vagyok most anyagilag önhibámon kívül, de hosszú. Nagyon.
Szóval mentünk védőnénihez, mért vérnyomást, nézett vizeletet és súlyt is. Teljesen lehidaltam. Azt nem mondom, hogy nem fordult elő párszor, hogy pl. ettem két palacsintát vagy egy kis rízst a husihoz és a zöldséghez, esetleg egy-egy gombóc fagyi az elmúlt hetekben összesen, de ennyit nem. Általában szénhidrát csökkentett kenyeret eszem csak, ha eszem, más pékárut nem, többségében a fehérje a domináns és a folyadék. Ehhez képes sikerült 4(!!!) kilót felszednem az elmúlt egy hónapban... Tény, hogy esténként már kezdem érezni a lábaimon a vizesedés jeleit, meg a vizit előtt már második napja nem volt székletem, de ez akkor is hihetetlen... Teljesen elkeseredtem, mert már most 11kg pluszt regisztrált a hölgyike. Tény, hogy igen szép nagy a bendőm, de Dorkával is az volt és vele a 34. hétig jött fel 13 kiló. Nem tudom, mit csináljak, még jobban oda kell figyelnem. Mondom most ezt, egy jóképű zöldbab főzelék társaságában, de pl. most sem a bolognai spagettit választottam, pedig azt is készítettem vacsorára. Szóval ez. Hízom, mint egy malac, bár érdekes pl., hogy a gatyámon nem érzem, hogy kényelmetlenebb lenne, csak a hasam nyomja ki jobban a pocakbetétet. Nincs mese, várom nagyon a friss idénygyümiket és majd azokon élek.
Késő délután mentem dokihoz. Nézett hüvelyi ph-t, megmérte a méhnyak hosszát (4cm az enyém, kettő és féltől jó), s mivel utóbbit hüvelyi uhval csinálta, csak a baba buksiját láttuk, hogy ide-oda dobálja. Nagyon sokat mozog. Vizsgálat közben - rápillantván a saját ultraszexi térfixemre - meg is jegyeztem a dokinak, hogy gondolom milyen boldog, hogy kijött a jó idő és egyrészt gyorsabban öltöznek/vetkőznek a kismamák, másrészt meg láthatja ezeket a bitang vadító zoknikat a nyaka mellett... Vihogott és egyetértett. Még a védőnő adott papírt a cukorterhelésre, amit megbeszéltünk a dokival is, ő is mondta, hogy új módiként tényleg nem lehet hazamenni a két mérés között. Újabb gondozás csak 5 hét múlva, május 6-án, azt mondta, elég lesz akkor is. Meg is beszéltük itthon Apával, hogy asszem április 22-én reggel fogom ezt a cukros bulit lezavarni, mivel 10.40-re amúgy is el kellene kéretzkednie a munkából a Dorka féle korautógondozás miatt, így akkor itthon marad és akkor meglesz minden egy piszkos kézzel. Meg aztán akkor majd nagy unalmamban kérek majd táppénzes papírt is a kettes terhesgondozóban. Szép nap lesz.
Aztán meg csodálatos módon elkezdtünk már egy-két dolgon gondolkodni a Kishugival kapcsolatban.  Aztán meg variálunk az ágyakon is, Ricsi most mindenáron új ifjúsági ágyat szeretne Dorkának, de abból az eddig számítások szerint csak 70*140-es férne el. Van már légzésfigyelőnk babaőrrel (vaterán volt jó áron), vettem múlt héten szopipárnát, mert ezeket vissza kellett adni és mindkettőnek hasznát vesszük már most is. Másunk nincs. Még nagyon gondolkodom, hogy rugalmas vagy szövött kendőt vegyek-e majd a Kicsinek az első pár hónapra, mindkettőnek van előnye és hátránya is. Pláne jelen anyagi helyzetemben nem tudok újat venni semmiből és tényleg csak pár hónapra gondolkodom, mert félévesen (de lehet, hogy korábban is) mehet a Csöpp a Mandukába. Hurciklubba próbálni egyenlőre úgysem tudok menni, max esetleg tanácsért. Figyelek azért. Ja de, még annyi, hogy múltkor kettőezerért vettem a bababörzén alig használt komplett aventes kézifejőt, ez már az újabb verzió, ami nem borul fel, ha leteszem pl. az asztalra. Igazán nem is tudom, hogy tervezünk-e még majd bármit is venni, mert Dorkát anno igen jól felszereltem mindennel szerencsére. Szóval kell ágy (valakinek valamilyen) meg hurcikendő (valamilyen), egy új pelenkázófeltét vagy lap vagy hogyhívják, mert a Dorka féle már elkezdett felrepedni, meg 1-es pelus :) Nyilván majd útközben majd még eszembe jut valami, de túl sok minden nem hiszem. És hát kell majd Pocakhúgocskának egy név is...Már van névlistánk is, Ricsié 5 nevet, az enyém 7-et tartalmaz, hát igen sok. Közös keresztmetszetben van ugyan három darab, de majdnem tudjuk. Nem lesz könnyű. Már Dorkát is megkérdeztem, hogy mit szeretne, hogy hívják majd a kistestvérét. Azt mondta: "Plútó". Nem túl nagy segítség... Illetve még azt is mondta, hogy "Ufiák a kisóvódat, hogy kisugi"(Úgy hívják a kishúgodat, hogy kishugi). Na ez.
Apa nevei: Csenge, Emőke, Boglárka, Réka, Bori
Anya nevei: Boglárka (Bogiként becézve), Bori (Borbála nem tetszik, de a Bori adható önállóan is, ill. Borcsi), Júlia (Julcsiként becézve), Orsolya, Panka, Réka, Zsanna.
Nagyon kíváncsi leszek, mi lesz majd a gyermek neve, mert mi nem tudjuk. Pedig jó lenne már akként gondolni rá, úgy szólítani akár magamban, akár hangosan... Igazából a Szalayhoz mindegyik megy, lehet, hogy majd akkor megtudjuk, ha megpillantjuk Őt ...♡


18 megjegyzés:

  1. Réka! :)

    Vicces,én oltásra fogom vinni a kicsit két bökés közt :( ( cukorterhelés)

    Térdfix hihi ne is mondd.

    Hízás :( kemény meló ez,harcolni a génekkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, Réka. Az úgy van igazából, hogy mikor mi szerelmesek lettünk, akkor azt mondtuk, hogy ha lesz kislányunk, akkor Ő Réka lesz, ha pedig kisfiúnk, akkor Ő meg Ákos. Aztán lett az első lombikunk, aki a hatból egy szem túlélőként végül méhen kívüli lett és azt gondoltuk mindig is, hogy Ő biztosan kislány ilyen küzdőként, úgyhogy mikor már lett a második lombik és sikerült minden, akkor nem akartuk már másnak adni a Rékát, mert Ő az Angyalbabánk. Most így Dorka után újra felmerült. Még mindig tetszik, nagyon is, de most meg már annyi van Rékából, mint a fene. Ettől még nem kellene zavarjon, tudom, meg nem is az a célunk, hogy hűűűderitka nevű legyen a gyermek, mert akkor Eufrozina lenne pl. Szépen hangzó, viszonylag hagyományos, de mégsem tucatnevet szeretnénk. Meg még nekem fontos az attitűd is, mert szerintem vannak csibész, vagány gyerek nevek, akik cserfesek és életrevalóak. A Réka is ilyen nekem, meg a Bogi meg a Julcsi és a Bori.

      Törlés
  2. Nekünk van egy anyakönyvezett Borink :-)
    Meg egy Liliputi rugalmas kendőnk, szívesen odaadom-de zöld, ezt fontos volt megjegyeznem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, ezt nem is tudtam!!! De jó, nekem nagyon tetszik!!! :)
      Hű, hát erre a Liliputira nem is tudom, mit mondjak!! A zöldet nagyon szeretem, és elsőre én is Liliputit gondoltam, aztán jöttek azok a rugalmasok, amik kicsit tovább is jók (pl. akár 15 kg-ig). Ti meddig használtátok (hány kilóig és milyen gyakran)? Nem volt nagyon meleg? Mert most ugye kicsit ezen izélek, hogy három rétegben rakni kendőt a július-augusztus hőségben...
      Mindenképpen átgondolom még, nagyon-nagyon kedves Tőled, hogy ajánlottad, és ha élek a lehetőséggel, akkor természetesen nem ingyen. Ha úgy van, akkor megbeszéljük! :)

      Törlés
    2. Hm, hát melegben egyik kendő sem lesz kényelmes...:-(
      Igazából nekünk létszükséglet volt, mert fél évig sírós volt a lányka, kivéve, ha magamra kötöttem...Azt hiszem 9 kg-ig jó, de mi picit tovább is használtuk. Amint mozgékonyabb, érdeklődőbb lett, és már nem sírt, nem is nagyon kötöttem magamra, mert babakocsiból szeretett nézelődni+ a fiam után én úgy nem futkostam(iggggen mozgékony!), hogy Borit meg magamra kötöttem..furcsa látvány lett volna. Most 11 kg, másfél éves, jön-megy, nem igényli a hordozást.(Szerencsére nem is cipelteti magát.) Szóval jók a tovább használható kendők, de szerintem az én lányom megsértődne már, ha olyanba passzíroznám :-). Én tök szívesen Neked adom a Liliputit, szólj, ha kell!

      Törlés
  3. "Ufiák a kisóvódat, hogy kisugi", meg a Plútó ... bocs, hogy ezt emelem ki, de itt a munkahelyemen beszakadtam, visítok!!!! :)))))))
    Régen nevettem ekkorát :)
    Köszönöm!
    A hízással ne foglalkozz, majd a két gyerek utáni lóti-futiba lemegy4
    A 4 kiló/hónap szerintem egyértelműen a vizesedés okán van. Amikor én vizesedtem, ugyanígy voltam, a végén meg 33 plusszal :))) Kitartást! Szopipárnám van basszus, sőt van huzatom is hozzá pluszban, ha kell szívesen odaadom! Liz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ilyenek ezek a Dorkák :D
      Tudod Liz, nem is foglalkoznék a kilókkal, ha nem lenne belőlük alapon is sok. Az meg a másik, hogy azért is vagyok így kiakadva tőle, mert így is egész nap jövök-megyek a majdnemkétévessel, nem sok megállás van mellette. Általában naponta kétszeri játszótér, ide-oda menés, ügyintézés, házimunka, a gyermek későn fekvő, szóval nem kelek 9-kor, nem fekszem felpolcolt lábbal egész nap és nem megyek aludni a tyúkokkal, mégis ennyi. Nem is tudom, én is azt gondolom, hogy megint a víz a ludas, de most remélem, hogy a magzatvíz nem lesz kórosan sok, én meg majd kibírom valahogy. Max. többet lesz a nyüsszögős bejegyzés, amolyan Miás leszek... :) (Bocsi Mia)

      Törlés
    2. Nem nyusszogj csak en olvaslak akkor is! :-)

      Törlés
    3. ... a baj kimaradt. Szoval nem baj, nyusszogj csak! Egyebkent igy belegondolva milyen szemetseg mar: jossz-mesz, teszel-veszel, amitol vizesedsz es a suly no, a strammsag helyett ... ha a segged vakargatnad otthon, akkor lehet, hogy nem vizesednel es a 4 kg 1 lenne mondjuk??????? :-)

      Törlés
  4. Elsore azt mondanam Csenge, mert Lily Csengenek indult:) Aztan egyertelmuen a Bogi mellett tennem le a voksom:) Hahaha, mintha az en gyerekem lenne...:)
    En a terdfixen rohogtem:) szerintem ezek a nodokik mar semmin se lepodnek meg:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt hiszem a dokik már sok "szépet" láttak, meg hát van az a pénz, amiért nem érdekli, kit és miben vizsgál.
      A Csenge Apának még mindig favorit, és már Dorottya idejében is listás volt....:)

      Törlés
  5. Zsanna <3 fent volt az én listámon is a Zsankaval együtt. De mindegyik név szép.
    Hizas no para, lesz ez rosszabb is - már bocs - ahogy jön a meleg meg a finis... ;) sok folyadék, kevés ch, merleg meg nem érdekes. Ahogy Liz mondja lemegy ha kint lesz "Kisugi" :)
    Örülök hogy jól vagytok, meg még szépek is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Szandra!
      Apa tegnap este leszavazta a Zsannát egyértelműen, pedig szerintem nagyon szép hangzása van :(
      Igyekszem ezt a hízást karbantartani, remélem sikerül, mert igen, hol van még a vége...

      Törlés
  6. A térdfixes poén nekem is nagyon tetszik és Dorka "Plútó"-s válaszán is jót mosolyogtam... :-)

    Vicces csajok vagytok, és ez a lényeg!!!

    Eszti

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó bejegyzés volt, jókat nevettem! Én a Rékára szavazok :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Áhhhh, PLÚTÓ :D :D Ez nagyon édes volt!
    Egyébként hidd el annyira egyértelmű lesz ha meglesz a név, hogy igen, ez az, mintha mindig azt a nevet szerettétek volna a kisebbiknek. Legalábbis mi a Bálinttal így vagyunk.
    Egyébként ha már mindenki említett egy nevet, nekem a Bori nagyon tetszik, de ezt úgyis nektek kell érezni. :)
    Zizi

    VálaszTörlés
  10. Szerintem se aggódj a kilókon, biztos a vizesedés miatt ment fel ennyi. Egy két éves mellett, nem igazán lehet pihenni. Minden rendben lesz. ;)))
    Névválasztás izgi nagyon. :DD Bogi, Csenge, Réka tetszik nekem, bár ez úgy sem számít. :D
    Térdfixes sztory.... :D

    VálaszTörlés