2014. február 26., szerda

Dorka első farsangja

Kerekítő farsangon voltunk tegnap délután. Jó volt, de főként az ELSŐ volt és ez a lényeg. Nem mellesleg, a mi gyerekünk volt a legcsinosabb, úgyhogy pláne, hogy jó volt...
Az úgy volt előzőleg, hogy megvettem már korábban a jegyet, aztán azon agyaltam, hogy mi legyen majd Dorka jelmeze. Saját kezemmel akartam csinálni valamit, de még ötletem se volt. Aztán meg időm meg energiám. Tudom, másnak sincs egyik sem, jelmeze mégis lett, de én meg lusta is vagyok biztos, meg kicsit a hasam is rendetlenkedett. Aztán a múlt héten betévedtünk a bizományiba véletlenül és megláttam egy rózsaszín rucit. Megvettem erős 900Ft-ért, hazavittem és lebányásztam róla az igencsak okádék művirágokat, melyek roppant ízlésesen voltak ráragasztva a ruhácska mellvarrására. Akkor pediglen keletkezett három jó nagy ragasztófolt, amit sehogy sem tudtam leszedni. Még körömlakklemosót is bevetettem, de semmi. Aztán vettem egy darab szalagot és szépen rávarrtam az ügyes kezeimmel, elkendőzendő a csúf foltokat. Meg elmentem a kiscsajszimmal a Müllerbe, kapott ötszázért varázspálcát, meg megint ötszázért koronát és így lett Ő tündérkirálylány. Vasárnap volt ruhapróba, nagyon csípte, alig akart megválni a szerkótól.
a sárga body nem része a jelmeznek...

Nem veszem je...
Aztán jött a kedd délután és a Farsang a Gyermekek Házában. Először Dorka haza akart menni, mert nem nagyon ismerte fel Zsuzsit a festett cica-arcával, ám hamarosan feloldódott és elkezdett már más gyerekeket is egrecíroztatni a varázspálcájával. Velünk volt Kati mama és Apa is, de őszintén szólva nem sokat foglalkozott velük Dorka, mert szokás szerint csak rajtam csüngött (ami most kicsit kellemetlen volt, mert már jelmezbálba menet nagyon keményedni kezdett a hasam és csak nehezen múlt). Amúgy nem volt olyan felszabadult és közreműködő, mint szokott lenni, de azért elment. Mikor aztán előkerültek a tornaszerek, újra hozta a formáját és alig lehetett hazarángatni. 
Így telt az első jelmezbál a mi tündérkirálylányunknak. Csinált Apa videót is, amiből összevágtam a felvett darabokat, hogy egyben meglegyen. Nem nagy szám, de biztosan évek múlva nagyon fontos lesz számunkra...


4 megjegyzés:

  1. A tündérkirálykisasszony jelmez igencsak találó :) <3 nem lep meg, hogy nem akart kibújni belőle.
    (pont elkerültük egymást.. Kár.)

    VálaszTörlés
  2. Annyira találó és Dorkás ez a jelmez!!!! Nagyon tetszik benne! :) Zizi

    VálaszTörlés
  3. Edes jo istenem...cuki, cuki, cuki...:) A labait megzabalom:)

    VálaszTörlés