2015. május 17., vasárnap

Dorka rablósat játszik Apával

Dorkának mostanában van ez a heppje, hogy játszanak Ricsivel rablósat. A rabló elrabolja a másikat, annak be kell menni a szobába és a rabló nem engedi ki. A ma délutáni így zajlott:

R: Hahó, hall valaki?
D: Igen!
R: Segítenél kiszabadulnom innen?
D: Nem, mert Te FOGÓ vagy!
R: Nem fogó, hanem fogoly, KisDorka, tudod, már mondtam, hogy akit elrabolnak, az a fogoly!
D: Jó, tudom, fogoly!
R: Szóval, segítesz kiszabadulni?
D: Nem, mert Te most BAGOLY vagy... 

Aztán fordított felállás is volt:

D: Hahó, hall engem valaki? Szeretnék kimenni innen!
R: Igen, én hallak, de nem engedhetlek ki, mert a foglyom vagy!
D: Na, légysziiii!!
R: Na jó, nem bánom, két feltétellel: Az első, hogy adsz a rablónak egy puszit, a második pedig, hogy adsz annak a néninek és a kisbabának is, akik kint állnak az ajtó előtt (Borit fürdésből hoztam, indultunk öltözni és aludni).
D: Hát jó, nem bánom!
Kiosztotta mindenkinek a puszikat, mindenki örült neki, majd megkérdezte:
D: Most már szabad vagyok? Elmehetek?
R: Igen, most már szabad vagy!
D: Juhúúú, köszönöm!!! Köszönöm Rabló bácsi, köszönöm Kisbaba és köszönöm Öreg néni....

(ehhhhh...)

5 megjegyzés: