2015. május 6., szerda

Családi fotózás

Bár a húgom is nagyon ügyesen fotóz, ideje sajnos nincs, úgyhogy eldöntöttem, nekünk is lesz szép, közös családi fotónk négyesben. Jó ideje volt már egy kiszemelt fotós, akitől csak gyönyörű munkákat láttam és az sem tartott vissza, hogy nem győri illetőségű. Már februárban foglaltam nála időpontot, az április 20-át szemeltük ki. Vannak tanulságai ennek a fotózásnak számomra az elkövetkezőkre nézve, de ez kizárólag minket (az én rákészülésemet) érinti, Virág (a fotósunk) munkáját egyáltalán nem, Ő nemcsak hogy tökéletes munkát végzett, de már-már felülmúlta a képzeletemet is.. Tegnap kaptuk kézhez a képeket, és bizony voltak, amiknél elsírtam magam... Szépek ezek a gyerekek, na... ♥
Tervezem erősen, hogy nem most voltunk itt utoljára...
















11 megjegyzés:

  1. Nos, tenyleg csudaszepek a gyerekek:) a fotok es ti igy egyben egy csaladkent. :)
    Naluk is be van foglalva egy fotozas csaladilag, bar elso korben a pocakom lett volna kozeppontban, nade ha mar akkor termeszetesen Lily es apa is:)

    VálaszTörlés
  2. Jajj de szép képek!!!! <3 Nagyon szépek vagytok!
    Puszi, Dóri

    VálaszTörlés