2014. július 21., hétfő

Dorka 27 hónapos, én meg fájok

Csúnya dolog, hogy magammal vagyok elfoglalva, de nehezen tudok elvonatkoztatni...
Reggel fél 7 körül felkeltem, hogy hű, de gyorsan el kell mennem a mellékhelyiséget meglátogatni. Még eszembe is jutott, hogy este csak egy almát ettem vacsora gyanánt, nyilván annak köszönhető. Aztán nem múlt a fájdalom és másabb is lett. Mondhatom, hogy megállás nélkül sajog az egész hasam, ami rendszertelenül van megspékelve igencsak intenzív görcsökkel, amire mondanám, hogy menstruációs görcs-szerűek, de nekem még ilyen mensis görcseim még nem voltak. Vannak alkalmak, mikor a derekam is fáj már és a fájdalom az egész hasamra kiterjed, de mivel hol sűrűbben, hol ritkábban jelentkeznek és a hosszuk sem éri el egészen a 45-50 mp-et, így igencsak jóslófájás-szagú a történet. Felhívtam Andit, a szülésznőt ma kétszer is (mivel anno kérte, hogy mindenről tájékoztassam) és azt mondta, este is hívjam még, hogy hol tartunk. Szerinte is jó kis jóslófájásokról van szó, de majd meglátjuk, mi lesz belőle. Mindenesetre szerinte biztos elindult valami. Jelenleg anyukám örül a legjobban ennek, mert Ő már nagyon szeretné, ha vége lenne a kínlódásomnak. Mondtam is neki, hogy ha eddig nem tudtam, mi hiányzik még, most már tudom. A vizes és feszülő lábam már szinte elenyésző a hol 5, hol 3, hol 10 percenként jelentkező ajtófélfába kapaszkodós görcsök mellett... Aztán nem egy olyat hallottam, hogy akár egy-két hetet is el lehet még így tölteni a szűnő és visszatérő fájdalmakkal, úgyhogy azért messzemenő következtetéseket nem vonok le. Majd lesz valami, hulla nyugis vagyok, pláne, hogy Bori is mocorog alkalomadtán. Nagyon nem pihengetek, délelőtt is autóztunk, bújócskáztunk, főztem és takarítottam, így legalább terelődik a figyelmem is, nem érek rá magamat sajnálni, néha azonban meg-megálltam, mint József Attila, mert muszáj volt.
Dorka mindeközben - mit sem törődve az eseményekkel - 27 hónapos lett. Este mérést is tervezek, mert mostanában ez elmaradt, de szerintem nem nagyon változik a súlya. Kezd nyúlni, a combján levő, térdfeletti kis hurka is majdnem eltűnt már. Van új haja, pénteken elvittük fodrászhoz és frufrut vágattunk neki, meg egy kicsit mindenhonnan nyisszantott a csajszi a frissítés érdekében. Szörnyen hobo feje volt már, mivel csupa göndör a haja, a szinte folyton izzadt fejével olyan volt sokszor, mint Soltész Rezső. Most legalább nem lóg sosem a szemébe.
Asszem ezt majd máskor fejezem be, meghalok mindjárt...

9 megjegyzés:

  1. Hű, nem lepődnék meg,ha a köv. bejegyzést már Ricsi írná! Kitartást - ami már tudom nagyon nehéz. Ölellek!

    VálaszTörlés
  2. Dori leirta, amit szerettem volna!
    Hajra Bori! Hajra Bobianyu! Itt a hidegfront!

    VálaszTörlés
  3. Jujj jujj élesedik a helyzet!lehet pont 27 hónap lesz a csajok között ;)

    VálaszTörlés
  4. Hajrá, hajrá! Remélem holnap már szüetési súlyt, hosszt , pontos időt fogunk olvasni, teeg a karodban foghatod Borit! Kitartás! Könnyű, gyors szülést kívánok! Már nagyon várom a friss híreket! :)

    VálaszTörlés
  5. Jujj de izgi.Várom fejleményeket.Itt a front

    VálaszTörlés
  6. Hàààt...szerintem hamarosan talàlkoztok Andival a szülőszobàn! Kitartás és gyors szülèst kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Drukkolok :O)
    Bár én Ádival 1.5 hetet Virággal majdnem 3-at kínlódtam. :(

    VálaszTörlés
  8. Július 23-án pont jó szülni! ;)

    VálaszTörlés
  9. Én ugyan már olvastam a köv bejegyzést is miszerint Bori megérkezett:) de ezen a Soltész Rezsős hasonlaton jót mosolyogtam. Lilynek ugyen közel sem olyan hosszú a haja mégis sokat izzad, úgyhogy kénytelenek leszünk levágatni, mert annyira nem buli így a nyár:-)

    VálaszTörlés