2014. december 10., szerda

Mottó

"Minden gyerek jó. Jó, ha jól érzi magát a világban, ha biztonságban van. Ha a szülei mosolyognak, ő is mosolygós. Ha feszültek, ő is feszült. Ha barátságosak, ő is barátságos. Ha nem őszinték, ha titkolóznak, ő is így tesz. Szomjazik a jó példára és a szeretetre. És, ha rosszul érzi magát, ha "rosszalkodik", a legtöbb, amit érte tehetsz, hogy még jobban szereted."

Ezt az idézetet most láttam meg véletlenül Évi blogjában és most is beigazolódott, hogy valójában nincsenek véletlenek. Ennél jobban semmi nem nyújt jobb útmutatást számomra az elmúlt napok után. Nem szoktam imádkozni, nem is gyakorlom a vallást, amit kaptam, de kérek "valakitől" segítséget, adjon erőt, hogy magamévá tehessem és megvalósíthassam a fenti idézet mondanivalóját... Túl fáradt és fásult vagyok most leírni, mi minden történt, majd összekapom magam. Muszáj lesz, mindenki érdekében. Pláne a gyerekek miatt, nekik én vagyok a motíváció, a motor és az etalon. Nem süllyedhetek már mélyebbre. Szeretném újra igazán szeretni a gyerekemet és nem csak elviselni. Hiányzik a kislányom, az én Dorkám, ez a kislány, aki velünk lakik, nem tudom, kicsoda, és hogy lett ilyenné...

4 megjegyzés:

  1. Szívemből szóltál. Kivagyok totálisan, egy barom a gyerekemmel, sírni tudnék, és szétrobbanni a feszültségtől. Csoda, hogy a gyerek is ilyen??? Nagyon várom, hogy leírd a történéseket. Kitartást Drága Bóbitám!

    VálaszTörlés
  2. Ne ijesztgess már!! Mi történt??

    VálaszTörlés
  3. Én sem véletlen írtam ki..:(

    VálaszTörlés
  4. Sajnos értem. Ezértem tudom a gyógymódot is: "leadni" őket. Anyukádnak jönnie kell....nektek meg menni: moziba, csavarogni, hotelba.....Elsőre nem hat, másodikra már igen. Meg kell lépnetek valahogy, ha kell fizetett baby szitterrel, meg kell mert így nem lesz jobb. Jó anya vagy, ne vádold magad soha, a nem alvás, a nem kikapcsolódás, az állandó felelősség...egyszerűen beadarál....lépj kicsit, pár órát ki belőle. puszi

    VálaszTörlés