2015. január 29., csütörtök

Minden napra jut valami...

...,csak mindig elfelejtem lejegyezni, pedig vannak olyan aranyköpések, amiken percekig röhögünk Ricsivel, aztán újra meg újra, amikor eszünkbe jut (nyilván nem hangosan)..

Fürdéshez készülünk. Dorkát levetkőztettem, s mikor már teljesen meztelen volt, hátrébb állt kicsit, végignézett magán és azt mondta:
 - Hmm, nézd Anya!! Meztelen csikónak öltöztem!!

Délutáni alvásból felkelve, kómás fejjel kivánszorog Dorottya a gyerekszobából. Felül a kanapéra és észreveszi, hogy ott hever mellette az apukája melegítőnadrágja. Két újjal belecsíp, kissé megemeli, mint valami rongydarabot, rám néz és méltatlankodva közli:
 - Az APÁD már megint itt hagyta a gatyáját a kanapén!

Bori felébred kemény tíz pernyi alvás után. Bemegyek Hozzá és fennhangon megkérdezem:
 - Hát ez mi volt Bori? Mert hogy nem alvás, az biztos! Miért nem alszol?
Bori erre nekiáll vigyorogni, kissé dorgálóan rászólok:
 - Teeee, ne vigyorogj!! Aludni kéne most, nem vigyorogni!!
Ekkor Dorka megszólal a háttérben:
  - Hagyd csak Anya, ha ahhoz van kedve, hadd vigyorogjon!! (végülis..)

Délelőtt Bori csücsül a FIGYELŐszékben. Dorka hosszasan tanítgatja neki a FP távirányító használatát, közben többször óva is inti, hogy ne vegye a szájába, mert megbetegszik... aztán egyszer csak magához húzza a székben fekvő Borcsit, hosszan és mélyen a szemébe néz és azt mondja neki:
 - KisBori, most már végre közel mehetek Hozzád, mert nem vagyok beteg. Ígérem, soha többé nem
foglak megbetegíteni, meg Anyát se. Mert én vagyok a Te nagy és okos nővéred, TUDOD? És most tessék, itt a kiszsiráfod. NA, MOST AKKOR ÍGY RENDBEN VAGYUNK?

És egy örökérvényű megállapítás Dorkától:
 - A férfiak dolgozni járnak, a lányok pedig otthon maradnak a Dorkákkal és a Borikkal... :)


9 megjegyzés: