2011. január 16., vasárnap

"Érdekes" januári ciklus

Az elmúlt hónapokra inkább a 29-30 napos ciklusok voltak jellemzőek, úgyhogy ebben a hónapban is a 17.nap környékére vártam a tüszőrepedést. El is könyveltem magamban, hogy a wellness hétvége utáni hétfő lesz a napja, úgyhogy a vasárnap még jó lehet. Úgyis megyünk mintaadásra csütörtökön, úgyhogy az kell legyen az utolsó együttlétes nap. Lehet, hogy túlzottan vártam ezt a wellness hétvégét?

Már csütörtökön kezdtem furán érezni magam, "mellesleg" voltak tüneteim is, úgyhogy dacára a 12. ciklusnapnak, pipiltem egy ovutesztet. Pozitívgyanús lett. Hm. Magamhoz képest kicsit korai ugyan, de nézünk egyet holnap is. Pénteken, indulás előtt újabb teszt. A "műszer" kiakadt! A kontrollcsík szinte halvány volt a tesztcsíkhoz képest! Óriási meglepetés ez, hiszen ha ez igaz, akkor holnap reggel tüszőrepedés! Ricsivel közöltem is gyorsan a jó hírt és tudatosítottam benne, hogy sok dolgunk lesz... Nem bánta. Bár igyekeztem elvonatkoztatni a kis motoszkáló-sürgető gondolattól a Balatonon, azt hiszem, megtettük, ami tőlünk telt. Nyugiban, zavartalanul, felszabadultan. Ha nem lesz belőle semmi, akkor sem bánom (na jó, azért kicsit igen), akkor is nagyon jól éreztük magunkat! És már ez megérte!

De azért halkan szurkolok magamban: Futás fiúk, vár a mami!Mosoly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése