2011. január 5., szerda

Vérvételi eredmény

Elhoztam a kórházból az eredményemet. A legjobb hír, hogy a vércsoportomat is meghatározták: AB Rh+. Ez jó hír, mármint az Rh pozitívság, mert akkor nem nagyon lehet majd vércsoport összeférhetetlenségem RékaRicsivel. Olvastam, hogy ha az anyuka Rh negatív, akkor szülés után kap egy anti D szurit, hogy a kövi terhességnél ne üssék egymást a babával. Nem fizikailag, vérileg.

A legtöbb eredményem a referenciatartományban van, kivéve kettőt: a lymphoma eredmény alacsonyabb, a Granulocyta pedig kicsit magasabb, mint kellene. Nem vészesen, de eltérnek. Nézegettem a neten, hogy ezek mik és valószínűleg az alacsony lymphoma a colitisnek köszönhető. A másikat nem tudom. Mindegy, nem is az én dolgom, hogy kiértékeljem, majd a doki mond rá valamit.

Egyre többet gondolkodom a műtéten és egyre jobban félek tőle. Pláne úgy, hogy meg vagyok győződve arról, hogy nincs semmi szervi bajom. Egy dologban bízom még, hogy Boga doktor a Kaáliban majd azt mondja: Nos, ezek az eredmények jók, kezdjünk is neki a lombiknak! De biztos csak álmodozom. Biztos nem felejti el, hogy szét kell szúrkáljanak még előtte egy kicsit!!!!

Apropó Kaáli! Sikerült telefonon időpontot kapnunk, jan. 20-án 11-re megyünk mindketten spermiogrammra és akkor tőlem is vesznek vért az összeférhetetlenségi miatt, 21-én reggel fél 8-ra pedig megyek progis vérvételre, majd fél 11-re ultrahangra. Nagyon remélem, hogy nem pont ez a hónapom fog bekrepálni és vmi miatt nem lesz tüszőérésem, mert akkor nem fogom tudni megmagyarázni a dokinak, hogy eddig mindig volt, csak épp most nincs!

Kicsit közhelyes, de remélem, minden úgy alakul, ahogy szeretnénk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése