2015. április 21., kedd

Dorka három éves...



14 megjegyzés:

  1. nem bírtam könnyek nélkül! gyönyörű :) büszkék lehettek !!

    VálaszTörlés
  2. Hat ez valami csodaszep volt! Isten éltesse Dorkát!
    Zugolvasód, Anett :)

    VálaszTörlés
  3. Isten éltessen Tündér Dorka!!!! ♥

    VálaszTörlés
  4. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
  5. Itt is Boldog szülinapot Dorkának! :) Nagyon szép kis videó! Jó volt visszanézni, mennyit nőtt 2 éves kora óta! (Már alig várom a Bori 1 éves videót is.) Gyönyörű haja van Dorkának (5:13). Összekötött hajjal még nem is láttam Dorkát, hát egy Tündér úgy is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Zsuzska! Igen, rengeteget nőtt, változott, komolyodott és okosodott. Összekötött hajjal szinte felismerhetetlen, olyan más, annyira mégjobban nagylány... :)

      Törlés
  6. Jajjj Istenem! Most sikerült leülnöm, egyedül, nyugodtan megnéznem! Ez olyan gyönyörű és megható volt! Csodaszép összeállítás, egy csodálatos emlék Nektek, Dorkának!

    VálaszTörlés
  7. Köszi Zizike. Ez mindig nagy munka, most pláne, sok-sok este, mire elkészül, de megéri. Nekem mindenképpen, remélem, Dorka is értékelni fogja majd nagyobb korában. Amíg van erőm és kapacitásom, csinálni fogom a gyerekeknek...

    VálaszTörlés
  8. Annyira nem is gondoltam rá, pedig másnak már többször csináltam ajándékba, de most lehet ha majd a teendőimmel kicsit jobban utolérem magam, megcsinálom én is Ádámét. Magunknak, emlékül, mert ezt akárhányszor megnézi az ember könnyeket csal a szemébe. Nagy-nagy elismerésem, hogy ilyen ügyesen összehoztad ennyi kis csöpp szabadidő mellett.

    VálaszTörlés
  9. Isten éltesse Dorkát! :-)

    VálaszTörlés