2011. február 7., hétfő

A csornai laparoszkópia - 1.nap, beköltözés

Tegnap estére sikerült teljesen megnyugodnom. A délelőtt folyamán Ricsi is érezte, milyen feszült vagyok, ami igaz is volt; azt sem tudtam, hova kapjak, mit pakoljak és főleg mit kezdjek a hülye gondolataimmal. Vasalásba fojtottam őket. De valahogy sikerült leküzdenem mindent, és este már nyugodtam feküdtem le.

Ma reggel 9-re jöttünk. Kis affér után (nem jó helyen ücsörögtünk betegfelvételre kb. 20 percig...) megtaláltuk a megfelelő helyet. Kicsit itt is vártunk, majd az ügyeletes főorvos beírt a gépbe, hogy megjöttem, aztán jött egy kedvesnővér és felkísért a második emeletre minket. Míg várakoztunk, Ricsi meglátott egy kiírást, mely szerint emelt szintű szobát lehet kérni napi 1500 Ft-ért, de ha a szobában levő ágyakat is ki akarja az ember fizetni (ami max. még 3000Ft), akkor tök egyedül lehet egy tv-s, saját fürdős-wc-s szobában. Királyság! Ez kell nekünk! Mikor megjelent a kísérős hölgy, azonnal meg is kérdeztem tőle, hogyan tudnék én egy ilyen szobát igénybe venni. Mondta, hogy sajna sehogy, mert csak egy ilyen van, abban meg most van valaki. Cumi. Talán holnapra kiürül. Na mindegy. Végül egy négyágyasban kaptam elhelyezést, ahol én vagyok ketteske, rajtam kívül csak egy idősebb néni van még itt a szobában. Szóval nem gáz annyira.

A "beköltözés" után Ricsi elment a Tesco-ba vízért meg újságért és kaptam tőle egy nagyon aranyos képeslapot is :). Kb. 20 perce érhetett vissza, amikor hozták az "ebédemet": egy műanyag tálban húsleves cérnametélttel. Kinéztem a folyosóra és láttam, hogy a nővérek a többi szobákba komplett tálcákkal furikáznak. Elért az agyamig, hogy jobban járok, ha az utolsó cseppig benyomatom a levest, mert nekem itt több babér nem terem. Benyomatom. Aha. De mivel? Bakker, evőeszközök! Na, azt nem hoztunk. Angyalom megint útrakelt és hozott nekem kanalat, villát, kést és kiskanalat. Mint később kiderült, kár volt ennyi mindent venni...

Szóval a zsírúj kanalammal belapátoltam a levest, ami tényleg finom volt, bevettem az ebédre kapott Espumisan gyöngyöket, kicsit még simiztük egymást, aztán Ricsit útjára engedtem. Kettő felé kaptam egy fél bögre víznek látszó valamit, ami igazából keserűsót rejtett. Megittam húzóra, ennél nagyobb bajom ne legyen ugyebár. Most negyed 8 van, eddig 6 ízben voltam miatta wc-n, de megtudtam a nővértől, hogy a mai napon még további 2 Espumisan és egy kis beöntés is várható. Nem nagyon "szaroznak", az biztos! Csak tudnám, hova ez a nagy pucolkodás, amikor négy-félöt körül a kedvesnővér hozott nekem teát, hogy iszogassak csak, és este 6-kor jöttem rá, hogy tulajdonképpen akkor a vacsorámat hozta... Bár mondta az anesztes ember korábban, hogy 6 után semmi kaja, éjfél után meg innike sem, de azért azt nem gondoltam, hogy egy reggeli kornspitzes kiflivel és egy bögre húslevessel fogom kiböjtölni a napot! Csak nézem szomorúan a Nyuszim által hozott villát és kést, és csendben éhezem. Az szenvedésemet igyekszem ásványvízzel csillapítani, mivel természetesen a fél liter teának kb. 5 perc alatt a valagára vertem. Nesze sánta, itt egy púp is! Mellesleg én akartam diétázni, nemigaz?

Mivel hoztam okosan a gépet, így most még tudok kommentálni. Holnap már nem istenbizony. Hoztunk fülest is, beizzítottam az rtlmost.hu-t, úgyhogy talán még tv-t is fogok nézni! Nem is kell nekem a flancos egyágyas, kiválóan elvagyok itt! Holnap meg úgyis ez lesz a legkisebb problémám valószínűleg! Most még kaptam valami bogyót a nővértől, biztos ez lesz a kedélyjavító! :) Még nem tudom, holnap mikor kerülök sorra, de valószínűleg benne leszek az első kettőben.

Újabb történés 8 körül: irány a beöntéses szoba. Kaptam löttyöt az összes alsó testnyílásomba, össz-vissz kb. 8 perc volt minden. Ez azért klasszisokkal gyorsabb dolog, mint a keserűsós cucc, mert attól pár órára megvolt a fix programom.. Hála a technikának, megnéztem a híradót és még a vv összefoglalót is. Kaptam valami bogyókát, gondolom ez volt a kedélyjavító, amitől inkább kicsit debillnek érzem magam és álmosodom. Szóval mára ennyi, szundi.

Mai szlogen: Ha már itt vagyunk, legyünk túl rajta mielőbb, aztán irány haza!

 

 

 

 

 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése