2011. július 6., szerda

Újra nőgyógyásznál!

Bödecs doktor kedd délután újra hozta a formáját sajnos; a 6 órás időpontomhoz képest sikerült negyed 8-kor belibbennem az ajtaján. Azért az tisztázandó: nem én késtem... Legnagyobb meglepetésemre és a sok betege ellenére képben volt, hogy kb. hol hagytuk el egymást. Elmeséltem neki, mi történt a Kaáliban az elmúlt négy hónapban, amitől őszintén megdöbbent. Nagyon sajnálta a velünk történteket, sőt, amikor én már másról beszéltem, ő még akkor is visszatért a témára és csak a fejét csóválta a szerencsétlenségünkön. Kérésemre levette a citológiát, aminek két héten belül postán küldi az eredményét, majd minden ixfix nélkül megcsinálta az általam kért ultrahangvizsgálatot is. Bár teszem hozzá, ha ő nem csinálta volna meg, megcsináltam volna magamnak, amilyen penge vagyok már...Smile

Az uh eredménye: a 12. napomon szép, vaskos nyálkahártya és egy tuti szép tüsző a bal oldali petefészkemben. Ez egyfelől jó, mert az elmúlt hét bal felőli szurkálásai nem adtak csalatkozásra okot, másrészt viszont teljesen feleslegesen vagyok "felhúzva" az elmúlt napokban, ebből ugyan gyerek nem lesz júliusban az ismert előzményeknek köszönhetően. De sebaj, erre lesz jó az augusztus eleje! Smile

És legalább már tudjuk, hogy kibővítendő az ismert mondást: Nemcsak, hogy párosan szép az élet, de a páros hónapokban még szebb!!Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése