2012. szeptember 6., csütörtök

Hallásvizsgálat - vééééégre!!

Dorottya zárójelentésén mindenféle dátum fel volt nekünk sorolva, hova is kell időpontot kérnünk a következő hetekben. Ezeket szépen teljesítettük is, egyetlen kivétellel, ez pedig a hallásvizsgálat volt. A kedves hallásvizsgáló hölgyet ugyanis egyáltalán nem érdekelte, hogy Bóbickánk milyen fizikai paraméterekkel született és hogy koraszülött mivolta ellenére némely "időre született" gyereket is lekörözött, őt csak az érdekelte, hogy koraszülött és hogy majd július közepén csörögjek újra. Aztán csörögtem. Ő meg közölte, hogy még mindig ne, majd szeptember elején. Mivel nálunk a fül-téma kardinális kérdés, így már nagyon sürgettük az időt, hogy írjunk már őszt...
Hétfőn 9 és 11 között lehet kizárólag időpontot kérni, így szeptember 3-án reggel én már háromnegyed 9-kor telefont ragadtam és próba-szerencse alapon tárcsáztam. Szinte százra vettem, hogy úgysem veszik fel és hát mázlimra óriásit tévedtem! A kedves hölgy első csörgésre felkapta és miután elmondtam, hogy mi az ábra, már kaptam is egy kedd fél 10 időpontot! Annyira örültem, hogy csak na! Így aztán másnap reggel   - miután Őcukisága 8 órakor felébredt - egy fincsi reggeli után elsétáltunk a kórház koraszülött részlege melletti hallásvizsgálatra. Apa is odajött a munkából, mert semmiképpen nem akarta kihagyni ezt a mókát. 
A hölgy időben be is hívott minket, majd elmagyarázta részletesen, hogy mi miért van és mit is fog csinálni. Aztán egy kis fülhallgató szerű izét dugott Dorka fülébe, aki közben érdeklődve figyelte a kedves hölgyet. Megnézte előbb az egyik, majd a másik fülét is és hála az égnek, mindent rendben talált nála. Kontrollra majd csak egyéves korban kell jelentkeznünk, kivéve, ha bármilyen súlyosabb betegség, pl: bárányhimlő, skarlát vagy mumpsz közbejönne, mert akkor a kórság lefolyása után egy ellenőrzést be kell iktassunk. Megkérdeztük, hogy akkor most már mehetünk-e babúszásra és igenlő választ kaptunk. Bár a hölgy halkan megjegyezte, hogy a kvellét és a gyáévuszit nagyon nem ajánlja, mert azok amolyan közösségi fürdőkádak és nem hiányzik senkinek egy jó kis gennyes fülgyuszi... Így hát most már tényleg elkezdem begyűjteni az infókat az úszás helyszínekkel és az oktatókkal kapcsolatban, hogy mielőbb beállhassunk az úszó bébik közé. A jövő hét ugrik, mert már most hétvégén megyünk újra Kanizsára és Dorkával mi ott is maradunk egy hetet, de utána el kell kezdeni a témát nyüstölni.
A lényeg azonban az, hogy KisBóbikám belső fülének idegpályái működnek és ez nagyszerű! {#011_clap2}

Csak mert ilyen egérkeruhában volt a doktornéninél

5 megjegyzés:

  1. Mi vasánrap megyünk anyuékhoz! :))
    Édes Dorkátokról ez a kép! Kis Szépség!

    A Quelle uszi az melyik?

    Puszi, Zizi

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm a tippet! És azt melyik oktatós, a Józsa felé vagy a Stolleres?

      Törlés
  3. Nagyon örülök, hogy ezen is túl vagytok, és minden rendben! Drukk az uszizáshoz!

    VálaszTörlés