2012. szeptember 23., vasárnap

"Karácsonyi ajándékok"... :)

Látva Hannát, a kis unokahúgomat, tudtam, hogy vannak olyan dolog, játékok, eszközök, melyeket én is szeretnék beszerezni Dorkának, mert minden tekintetben nagyon klasszak. Nemcsak szépek, de nagyon hasznokat is és Hanna nagyon szereti őket, nem mellesleg biztosan hasznára is váltak/válnak. Többek között ilyen a tanulószék és a járássegítő. Utóbbiból szigorúan az oroszlános, mert amilyen az övé volt, azzal az elején többször hanyatt esett és nem örült neki senki. Aztán pár hétre kaptak kölcsön egy ilyen Fisher Price-os oroszlánosat és az olyan stabilnak bizonyult, hogy csak na. Nagy vidáman korzózott vele a lakásban  és irtóra élvezte. Mivel mindkettőt vissza kellett adni jogos tulajdonosának, nemigen kaphattuk meg egyiket sem.  A tanulószékét pedig (bár az sajátja) napi szinten használja most is.
Belegondoltam, hogy kb. mikor lenne érdemes beszerezni ezeket a készségeket Dorkámnak és okosan kiszámoltam, hogy épp karácsony környékére esnének a vásárlások. Természetesen egyikből sem szándékoztam újat venni, mert a tanulószék minimum 13.000 Ft még akciósan is, az oroszlán pedig kis hijján 19.000 Ft. Aztán számba vettem, hogy karácsonykor a vaterások is rádobnak egy-két ezrest a portékára, kihasználva az ünnepet, így kaptam magam és nekiálltam leselkedni. 
Addig-addig figyeltem, míg potom összegért (legalábbis az eredetihez képest) sikerült vennem mindkettőt és a kettő együtt nem volt annyi, mintha új tanulószéket vettem volna... Mindkét darab kitűnő állapotban van, abszolút használhatóak és működőképesek, csak egy kis Flóraszeptes tisztításon estek át a tisztesség kedvéért. Dorottya már megleste őket, nagyon tetszik neki mindkettő, főként a tanulószék villogó és éneklő lámpácskája bűvöli el. Már alig várom, hogy bele tudjon ülni és élvezhesse illetve hogy a kis oroszlánját tologassa a lakásban vagy később akár motorozzon vele (mert ez ugye kettő az egyben). Remélem szívesen használja majd mindkettőt! :-)
A kanizsai mama a széket már le is stipistopizta, hogy az tőle kapja Dorka karácsonyra... Köszönjük szépen mama!! :))




3 megjegyzés:

  1. Egy ilyen tanulószék nekünk is kell!! Nagyon ötletes! Vatera? Szépséges Dorka! Napsugár

    VálaszTörlés
  2. Tegnap írt megjegyzésem eltűnt..... nem értem. Szóval nekünk is kell...mindkettő, :))) nagyon szuper kis ötletek.

    VálaszTörlés
  3. Húúú, nagyon kapósak lettek a cuccok! :) Örülök, hogy Nektek is tetszenek! Igen Napsugár, Vatera! :)

    VálaszTörlés