2013. április 18., csütörtök

Nagyon durva...

Tegnap már mondtam ApaBóbinak, hogy nyilván hallucinálok, de úgy láttam egy pillanatra, mintha a jobb felső kettest is látnám Dorottyka szájában kibújni... Ám mivel nem igen hagyta a gyermek, hogy bizonyosságot szerezzek a rémképzetemről, elhessegettem a gondolatot.
Aztán ma reggel, míg az egy hete felaplikált katicás ablakmatricát bámulta Dorka az ölemben tátott szájjal, megláttam, hogy detényleg... Egyértelműen áttörte már az ínyét a hatodik fogacska is... Szegény arany kicsi babám, majdnem két hét alatt négy fog, szinte mindenre magyarázat lehet... Pláne, hogy ha belegondolok, hogy az előző és a mostani éjjel kétszer ébredt meg és abból egyszer elég volt a hátsimi is, és másodjára is csak pár percre kellett kivegyem az ágyából, mert azonnal visszaaludt. Tegnap nyolckor kelt (jól borult is minden, de nem bántam!!), ma pedig hétkor.
Bízom, remélem, hogy most legalább egy pár napra jobbak lesznek az éjszakák, a teljes javulásban azért balgaság lenne reménykedni...
Szóvalhátígy már hatfogú:


4 megjegyzés:

  1. Hat gratulalok a hatfogu tunderkenek! Ha egy uzlet beindul.... ;)
    Kepet nem hozol? Nem fogasat, hanem peldaul ablakmatricat aplikalosat <3 olyan szep ez a lanyka, es anyaja olyan jo kepeket csinal rola!

    VálaszTörlés
  2. Udv, a 6 fogasok klubjaban:) ezzel a 6 foggal mar mindent lehet...en ugy vagyok neha hogy nah ennel mar tobb nem is kell:)

    VálaszTörlés
  3. Ezért nem aludt szegényem, azért ez nagyon fájhatott neki, négy fog az ínyben egyszerre! Meg az áttörések.
    Nagyon jó Bóbianya vagy hogy ennyire támogattad Dorkát!
    Le a kalappal és igen, biztos hogy már most jobban fog aludni és lesz egy kis szünet a fogzásban. Puszi Nektek! :-)

    VálaszTörlés
  4. Aztamindenit!!!!! Tényleg nagyon durva! Bárcsak ezek okozták volna az eddigi kellemetlen éjszákázásokat és most kicsit többet pihenhettek majd. Nagyon leesett az állam!

    VálaszTörlés