2014. augusztus 14., csütörtök

Karikás megoldás

Igen, meg kell várni hordozással a gyermekágyi időszak végét. Aztán jön az, amikor megjössz újfent a délelőtti sétából, a Nagyobbiknak ebédet kellene szervírozni, a Kisebb közben felébred és sírni kezd, de a Nagyobbik már fáradt is, meg mindenkinek aktuális lenne egy peluscsere is, meg te is ennél, de leginkább innál valamit és hamargyorsan a Nagyot le kéne mielőbb fektetni, mert már megint hatkor kelt...
Ekkor jut eszedbe legkevésbé, hogy még a felénél jársz ennek a bizonyos hat hétnek. Felkaptam az előző nap érkezett karikás "kisbéka" kendőt, nyilván nem tökéletesen, mert ezt is egyszer láttam csak a youtube-on, hogy van a csínjabínja, Kisgyereket beleraktam, aztán uccuneki. Dorka kapott ebédet, elpakoltam, ettem-ittam én is (!), Dorkát átöltöztettem, mindezt úgy, hogy Bori kb. a kendőbe helyezést követő második percben bebólintott. Aztán letettem a kiságyába a Kicsit, elaltattam a Nagyot és mindenki boldog volt, pláne én! I ❤ Little Frog karikás kendő!!!





12 megjegyzés:

  1. Egész jó elsőre szerintem is, hordozós csopiban meg is szakértik a hozzáértőbbek, úgyhogy nem megyek bele (vagy szólj, ha akarod :D ), viszont micsoda jól beöltöztél a kendőhöz vagy ő hozzád :) Szépek vagytok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, meg keszulok hordozos klubba is, hogy segitsenek korrektul felcuccolni ram a bébit.

      Törlés
  2. Jajdejójajdejó! Szépek vagytok!

    VálaszTörlés
  3. Szép,nem ismerem ezt a hordozót, de ez nem féloldalas terhelős?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De igen, ezert nem is jo maratoni tavokra, de rovidebb idore szerintem a legjobb valasztas!

      Törlés
  4. Szupiszupi! Én is akarok hordozóóóót :)

    VálaszTörlés
  5. De jó és mennyivel könnyebbnek is hangzik, mint ide-oda rohangálni a két gyerek között. Utána is nézek ennek a hordozónak azt hiszem! ;)
    Szépek vagytok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Anett, igen, ez nagy segitseg, szivbol ajanlom!:-)

      Törlés