2014. augusztus 1., péntek

Első reggel négyesben, meg egy kendős kép

Anya tegnapi távozásával kissé nehezített pályára kerültem éjjel, de megoldódott végül. Dorka okosan átjött, majd visszament a "nagyjányos ágyába" saját kérésére és bár voltak felriadások, azért reggel hétig bírta. Borival újabb érdekes éjszakánk volt, kevesebb volt a sirdoga, de az is tény, hogy az éjjel nagy részét a mellkasomon aludva töltötte/töltöttük, ami roppant kényelmes neki, nekem kevésbé. De én csak az anyja vagyok. Amit szólóban aludtam, az kettő óra volt. Szinte már azt hiszem, felesleges is többet aludni...
Aztán reggel a Nagy átcsörtetett, kereste a húgát, majd befeküdt mellé. Apa lassan vágyai lassan teljesülni látszanak: három nő egyszerre az ágyában...


Aztán meg volt olyan szitu is, hogy gondoltam, felpróbálom a rugalmasunkat és meg is tettem, meg bele is került a kisded, de persze a kötés az még igencsak kezdetleges, mert nem húztam meg úgy, ahogy kellene. Mentségemre, csak egyszer néztem meg a jutyúbos videót és fogok még ezen javítani. Egyenlőre csak jelzés értékű, mert akárhogy is futok-szaladok meg intézek mindent, azért csak kilenc napja volt egy nagy hasi műtétem, szóval nem javallott ilyenkor még számomra a hordozás, de azt már megtudtam, hogy nagyon jól tart a kendő és bár nem fáztunk az együtt töltött kb. húsz percben, jó lesz ez és hasznos lesz ez nagyon!!
Már nem is zavar annyira, hogy rózsaszín, ha ilyen cuki buksi lóg ki belőle
Azt meg nem is írtam meg még, hogy tegnapelőtt ráálltam a mérlegre és eddig 14 kiló ment le rólam... Már csak huszonöt van vissza és szexi leszek. De asszem, az még odébb van, egyenlőre Borcsikát kell táplálni okosan, de azért nem bánom, ha magától leolvad a kilók java...



6 megjegyzés:

  1. Übercuki a kendős kép! A kendő az egyik legjobb találmány! Nálunk is életmentő volt az első eseménydús időszakban, amikor egyedül "birkóztam" egy picivel és egy kicsivel.

    VálaszTörlés
  2. Hihi... Három nő egyszerre Apa ágyában.... :-D

    És nem is akármilyen nők ám: gyönyörűek vagytok!!!!

    Eszti

    VálaszTörlés
  3. Kómás Dorka és alvó Bori ♡♡♡ (mindjárt bevetődök közétek negyediknek :D - na jó neeeem...)

    VálaszTörlés
  4. Egész jó a kötés,csak sokkal szorosabbra. Gyerekágy alatt császár után meg ja,nem. Engem is kisért amúgy már,de a meleg visszatart.

    Kilók,ügyi!!

    VálaszTörlés
  5. Apa vagyain...azert jot derultem:) nekem minden elismeresem a kicsi es a pici miatt. No es a nem alvas, en lassan szobrot emeltetnek neked. Nekunk sotetkek kendonk van , de nalunk Apa volt a hordozos

    VálaszTörlés
  6. De jo a kendo - nem baj hogy pink, csajos. :) Nem lvasert nagyon sajnallak, azthiszem vhigy tul kell elni. Bar nalunk akadnak jobb ejszakak is. Dorka nagyon edes, imadom ezzel a frizkoval. :) Bocs a sok hibaert, telorol irok.

    VálaszTörlés