2014. augusztus 5., kedd

Meglepetés ajándék a kéthetes Borcsinak ♥

Ma délben levélcsomagot hozott a postás, címzettje Szalay Bori volt. Nagyon meglepődtem, mert nem számítottam semmire, ahhoz nagyon korainak tartottam az időpontot, hogy máris valami hivatalos levelet kapjon, nem mellesleg a csomag sem volt kicsi... Aztán megnéztem a feladót és teljesen lehidaltam. Petráéktól jött Pestről... Attól a Petrától, akit csak interneten keresztül ismerek, Zizi révén és csak teljesen véletlenül, de személyes ismeretség hiányának ellenére is nagyon-nagyon kedvelem Őket. És akkor ez a lány csomagot küld az én kislányomnak...
Vittem Apának a csomagot, együtt bontottuk ki és mikor megláttam, elkezdtem pityeregni a meghatottságtól. Azt hiszem, nem meglepő... Egy Bori számára készített baglyos párna, a lányok szobájának színeiben..
Nem hiszem, hogy megtalálom a megfelelő jelzőt, amivel illetni szeretnem ténylegesen, ami visszaadná csak kicsit is, milyen örömet okozott Nekünk a figyelmességével....
Nagyon-nagyon köszönjük kedves Török család, köszönjük, hogy ismerhetünk Titeket, köszönjük, hogy így figyeltek ránk és hogy fontos volt Nektek, hogy örömet okozzatok és egy ilyen kedves emlékkel lepjétek meg a kislányunkat!!! Millió puszi érte Bori nevében is!! ♥♥♥


Bori és az új "kis" barátja :)



3 megjegyzés:

  1. :)))) Mi is ilyet kaptunk a Török családtól! (Fb-on van is fotó) Petránk nagyon figyelmes és egy tündér és annyira sajnálom, hogy nem egy városban lakunk! Néha annyira nagyon megölelgetném!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De Nektek nem is Boritok született!! :D :D Haha... Igen, teljesen egyetértek, Ő az az igazi JÓ BARÁT típusú ember, akit olyan szívesen tudna az ember mindig a közelében...

      Törlés
  2. Jajj csajok ne rikassatok mar meg:) Meg a vegen koltozunk Gyorbe es olelgethettek egesz nap:) Egyebkent nagyon szivesen, tenyleg aprosag de szemelyes es szivbol szol:) Puszi Nektek es az edes Picuroknak:)

    VálaszTörlés