2014. október 30., csütörtök

Bori három hós státuszon

Ma délelőtt voltunk tanácsadáson, Borcsi megkapta második oltásait (DiPerTe ismétlő és a meningococcus választhatót). Nemtom, miért volt bennem, hogy a Rota ismétlőjét csak következő hónapban vigyem, két hónapra az elsőhöz képest, a lényeg, hogy nem vittem, pedig vihettem volna. Így az marad legközelebbre.
Volt méricske is, kisasszonka 60 cm hosszú és amin meglepődtem, hogy 6160g-ot mért a védőnő, ami csak 460g-os gyarapodás az előző hónaphoz képest. A doktornő ott akkor nyugtatgatott, hogy nincs ezzel semmi baj, mert Bori nagyon jó húsban van, ismét elhangzott a "jó kövér" jelzős szerkezet is és mondta, hogy leginkább nézzük a születési súlyához a dolgokat és akkor meg pláne okés a dolog. Azért őszintén szólva nagyon elkenődtem és bár egyetértünk abban, hogy Borcsi tényleg jó húsban van, olyan igazi kis babareklámba való kinézettel, mégis keveselltem a gyarapodást. (A hangulatomat már eleve is megalapozta reggel Dorka, aztán jött ez, majd az idilli kép, amikor a meleg váróban öltözteti x rétegbe az ordító kisdedet az anya, míg a nagyobbik után kurjongat, hogy idejöhetne ő is, mert neki is öltözni kellene, plusz az érkező degenerált másik anyuka, akinek nyilvánvalóan útban van a korábban üres váróba betolt babakocsink. És mikor már másodjára állt neki puffogni, hogy minek és mit csináltam, akkor megkértem, hogy sürgősen fogja be, mert egyrészt miért ne hozzam be az addig üres helyiségbe a két gyerekemmel a kocsit, mikor más is megtette már ezerszer, másrészt vagyok olyan hangulatban, hogy megüssem, de ezt mégsem tenném gyerekek szeme láttára, meg azért legyünk már kultúráltak...).
Hazaérve megnéztem Dorka gyarapodását háromhós koráig és nagyjából stimmelünk. Nyilván itt a súlyduplázás nem játszik, mert annak kellett egy korababa alapsúly, Borinál viszont erről messze nem beszélhetünk. Csak azt nem tudom, mi lenne, ha éjjel nem enne újra 3-4 óránként,ahogy most teszi... Az is lehet (csak igyekszem vigasztalgatni magam), hogy a múlt havi mérésnél többet evett előtte, nem csontüres pelussal mérte (mert ugye pelussal mérik) a védőnő, hogy ki emlékszik arra, mikor kakilt pl. előtte, szóval soktényezős és így simán összeadódhat akár 100g is. Remélem azért tényleg jól van így, ahogy van.
Kíváncsi leszek, hogy alakul a napunk, bízom benne, hogy láztalan marad és nem viseli meg a szervezetét ez a délelőtti kis affér. Arany kis babám, annyira sajnálom, hogy még arra sem volt igazán módom, hogy vigasztalgatni tudjam a sírásai közepette, mert hol Dorkát hajkurásztam, hol az agyasnővel vitáztam, aztán meg jött az "Anyaaaaaaa, kérek inni!!, Anyaaaaaaaa, van a táskádban gyümölcsös szelet? Kéremkéremkérem!!!! De mooooooooost Anyaaaaaaa!!!" Tényleg nem álltam messze attól, hogy eldurranjon az agyam... De milyen jófej vagyok, szétcseszem a KisHugi posztját. Szóval szép és jó a kislányom. Úgy szeretem, olyan kis bájos volt reggel is, annyitdeannyit gőgicsélt és úgy tud vigyorogni, hogy a szemei nem is látszanak, olyan csíkra húzza őket, a száját pedig nagyra tátja közben... Édes Kisbabám, olyan lelkiismeret-furdalásom van, hogy nem tudok többet, jobban, pedig Te is megérdemelnéd, ahogy anno a nővéred megérdemelte... Borzasztó ez, na...

2 megjegyzés:

  1. jajj hát nagyon is értelek!

    VálaszTörlés
  2. Ugyan...mondom ezt persze ugy hogy en meg ezt nem tudhatom, de en mint masodszulott gyermek:) nyiltkozom, hogy teljesen normalis vagyok, sot asszem kicsiket el is kenyeztettek:D Ugyhogy nyugi:)

    VálaszTörlés