2014. október 1., szerda

Először "moziban" Dorkával

Amikor kiderült, hogy lesz moziban a Bogyó és Babóca harmadik része, megfogadtam, hogy elviszem Dorkát. Aztán jött a döbbenet, hogy nem játszák mindenhol, többek közt Győrben sem... Szomorú voltam, mert nagyon rákészültem a közös moziélményre, de Pestre azért luxusnak tartottam felvinni a gyereket. Egyszer csak megláttam a bizonyos közösségi oldalon, hogy lesz négy vetítés a Gyermekek Házában, de mire jelentkezni akartam, már ki is írták, hogy betelt minden. Ez pár óra leforgása alatt realizálódott. Jött azonban két hete a jó hír, hogy lesz mégis egy új vetítés a Bartók Műv.házban, úgyhogy azonnal lecsaptam. Az előadásra múlt vasárnap került sor.
Dorka nagyon izgatott volt, sokat meséltem neki róla, hova megyünk és már nagyon várta. Odaérve nagyon ámult a nagy színháztermen, aztán mikor elkezdődött a vetítés, nagyon boldog volt. A felénél már elkezdett az epizódok végén tapsolni és mindig hangosan énekelte a főcímdalt is. Hangosan nevetgélt, ficánkolt, nagyon tetszett neki az "előadás". Ahogy sejtettem, gond nélkül végigülte a 13 részt (70 perc), és ahogy ismerem, még ugyanennyire is maradt volna szívesen. A mozizás után még az előtérben sikerült találkoznunk Mannalánnyal is, aminek nagyon örülök, de sajnos nem sokat tudtunk beszélgetni, mert mindenkinek futnia kellett a saját gyereke miatt/után... Nyaltunk még gyorsan egy fagyit, aztán siettünk haza Borihoz és Apához, akik már nagyon várták a Nagylányt és az élménybeszámolóját.
Újabb projekt a Maja mozifilm lenne talán, amit szerintem végignézne és azt játszák is a a szinemában, de sajnos csak negyed hármas vetítést láttam, az meg nekünk baromi korai, így is elég necces volt a délután hármas kezdés egy ebéd után még alvó gyerekkel...

Hurrá, jegyek! :)

A művház előtt

Vörös szőnyeg

Kicsit vad a mosoly, de valódi! :)

Pillanatkép

jó kis szelfis kép, rossz fényviszonyokkal és nincs előlapi kamerám se, de a gyerek a lényeg úgyis

4 megjegyzés:

  1. Hű de jó lehetett! Már alig várom,h mi is mehessunk Adammal, de egyelore nem merumk semmi olyat ahol hosszan egyhelyben kell maradni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jó volt és Dorka tényleg roppant sokáig leköthető ilyen dolgokkal. Lehet, hogy Ádám is bírna egy-egy olyan történetet, ami valóban érdekli és folyton bonyolódik benne valami... Bár az tény, hogy Dorka valóban extra figyelmes ebből a szempontból.

      Törlés
  2. Cukik voltatok! Én is örültem Nektek, és köszi, hogy írtál erről a moziról, mert én meg innen tudtam róla :-)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó lett volna kicsit beszélgetni... Örülök, ha segíthettem, és Ti is el tudtatok így jönni! :)

      Törlés