2012. október 18., csütörtök

Őszibarack: Like

Tegnap a sokmindenhova menés miatt elmaradt a gyümölcsevés, mert nem akartam kapkodva nekiállni újabb íz megismertetésének kis Cukorborsónk részére, így ma délelőtt, még tanácsadás előtt tízóraiztunk.
Még nyár vége felé fagyasztottam le apró zacskókba őszibarackot jó alaposan pürésített (folyós) formában és ezt engedtem most fel. Nyuszika beült a székébe és várta, mi lesz. 
Videót nem csináltam, mert elfelejtettem. Első kanálkánál kissé furcsállotta szerintem az új ízt, de szemlátomást bejött neki, mert később már nyitotta a száját, ha nyújtottam felé a kanalat és jó kedvvel cuppogta le a barackot. Minimum tíz kanállal megevett belőle és még figyelte a tányért, de aztán már nem adtam neki többet. Pedig megfogadtam, hogy elsőre mindig csak két-három kanállal kap mindenből maximum, aztán később lehet több is, ha bejött, de nem bírtuk abbahagyni. Biztosan nem lesz tőle semmi baja, de azért jobb az óvatosság. 
Mindenesetre kijelenthetjük, hogy Dorka szereti a barackot. Legalábbis ma szerette.

2 megjegyzés:

  1. Like :)
    Jól halad a kisasszony az új ízekkel!

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy Dorka ilyen jól eszik! Nagyon ügyes!!!
    Ádám még mindig nem szívesen eszik így, pedig tudom, hogy nem az ízekkel van a gondja. Mégis ritkán tátja a száját.

    VálaszTörlés