2012. október 25., csütörtök

Sütőtök

Dorka eszik. Nem kicsit. A kanál pedig jóbarát, úgy tűnik. A barack még mindig nagyon finom dolog tízóraira, tegnap óta pedig a sütőtök is felkerült a repertoárra, mint főzelék (semmi faxni, sütőben sütött tök krémesre turmixolva, anycitejcivel higítva).
A tegnapi evését is felvettem, ez pedig a mai vége. Nem akarom minden evését felvenni, így nem készültem a mai ebédre sem. De a végefelé már muszáj volt gépet ragadnom, mert nem hittem el, hogy az előző napi dolgait überelni tudja.



Azt hittem, megzabálom... :))

7 megjegyzés:

  1. Védának is megmutatom, hogy hogyan kell szépen enni...Ügyes Dorkátok van!
    Egyébként Bóbianya, "csak" 60 mili??? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem is nagyon szeretnék egyenlőre többet adni egyszerre, mert nem célom a tejről való lekattanás. Amúgy szerintem is nagyon kis ügyi. Főleg az elején nem bírtam olyan gyorsan adni a következő falatot, mint ahogy már tátotta a száját.. :D Bélpoklos! :D

      Törlés
  2. De ugyes Dorottyatok van. Az en lanyom is szeret enn, de a vegen mar nem tatja igy a szajat:)

    VálaszTörlés
  3. Aztaaa, itt irigykedünk Andrással (aki csak ennyit mondott Dorottyátokra - és nem az evésére - hogy, "de szééép kislány").

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édesen eszik!Öröm nézni.Az én lánykám még máig nem nyitja ennyire a száját pedig most már végre eszik rendesen.Fantasztikusak vagytok!

    VálaszTörlés
  5. Kis vigyori Maszatka :) Édes-ügyes-okos-szép! ♥

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönjük a kedves szavakat mindenkinek! :)

    VálaszTörlés