2010. december 21., kedd

Biztonsági lépések Bödecs doktornál

A Kaáli-ban hallott infók után nem bírtam ki, hogy ne egyeztessek a nődokimmal. Úgy gondoltam, nézetek vele egy ultrahangot, hogy volt-e tüszőrepedésem illetve megbeszélem vele már most az esetleges laparoszkópia lehetőségét. Ricsinek elmondtam, mire készülök, aki elég fura arcot vágott a hallottakra. Kérdeztem tőle, hogy szerinte túllihegem-e a dolgokat, mire azt mondta, szerinte igen. Annyi baj legyen, az én lelkemnek így jobb és pont.

Mivel a doktor csak kedden rendelt, így kénytelen voltam a 19. napon elmenni hozzá. Bár a Kaáli-ban 20-22. napról volt szó, nem volt más választásom. Az ultrahangon már most is látszott, hogy megtörtént a peteérés, még valami folyadékot is mutatott, ami a tüszőből szivárgott ki és hogy ez nagyon klassz. Rátérvén a laparoszkópiára Bödecs doktor közölte, hogy nagyon jó, hogy már most szólok, mert januárra már így is tele van a csornai kórház műtétekkel, de ha január első hetében elmegyek hozzá a kórházba, vesznek tőlem vért, beszélek anesztessel és nézünk időpontot.

Amikor hazaértem és elmeséltem a történteket Ricsinek, ő is meglepődött és már nem gondolta, hogy túllihegek bármit...

Újra meg kellett bizonyosodjam róla, hogy megint okos és előrelátó voltam.

Újabb lépést tettünk tehát: január eleje-Csorna-vérvétel, időpont laparra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése