2010. december 5., vasárnap

Mikulás

"Szerinted mennyibe kerül egy csomag vatta?" Erre a kérdésre nem nagyon számítottam a péntek délutáni sziesztám közepette. Ricsi ugyanis újdonsült nagybácsiként kitalálta, hogy Andreasnak mindenképpen találkoznia kell vasárnap a mikulással.
Először egy elég kezdetleges ötlettel állt elő. Elővett egy piros esőkabátot, felvette és azon morfondírozott, hogyan lehetne szakállat készíteni a csináld magad mozgalom keretében. Nekem bonyolultnak tűnt. Én az előttem álló feladatokat általában úgy oldom meg, hogy beírom a gugliba. Mikulásruhaponthu. Vagy valami hasonló. Először csak vigyorgott, de mint mindig, rá kellett jönnie, hogy nekem van igazam. Pláne azután, hogy a net szerint lehet gúnyát kapni a Tesco-ban.
Péntek este 7 óra. Állunk a lepusztított polc előtt az említett bevásárlóközpontban. Nagy a szomorúság.
Szombat reggel Ricsit elvittem suliba, aztán újra megrohantam a Tesco-t, hátha. És megint ki gondolkodott jól? Hát persze... A lényeg: 999Ft-ért komplett mikuöltönyt vásároltam kabáttal, nadrággal, sapkával és gumis vattaszakállal! Nagyon örültem.Mosoly
A parádéra vasárnap délután kerítettünk sort Katiéknál. Ricsi beöltözött, bár féltünk, hogy tündérbóbita Andreas esetleg megijed a szakálltól. Szerencsére nem ez történt. Valószínűleg sokat segített, hogy István végig a karjában fogta a kicsit és halkan kommentálta neki a történéseket. A Mikulás mindenkinek hozott valami apróságot, hogy mutassa, mennyire figyelmes és barátságos, a legtöbb ajándékot azonban természetesen Andreas kapta. Olyannyira nem félt Ricsimikulástól, hogy még azt is hagyta, hogy a Szakállas a karjába vegye. Összességében nagyon kedves kis esténk volt...Mosoly
Néhány dokument a történésekről:
RicsiMikulásAndreas és a Mikulás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése