2012. november 25., vasárnap

Babaúszás

Még ki sem bújt, de már tudtuk, hogy szeretnénk járni, mert jó lesz az neki. Aztán mikor már háromhónapos lett, AnyaBóbi lőtt neki a Vaterán minike úszópelust és elkezdtünk keresni helyszínt. Kitaláltuk (főleg én), hogy a S.K. féle úszóakadémia legyen, mert láttam Hannánkat ezen szervezet keretében uszizni Pesten és nagyon összerakott, szervezett koreográfiának tetszett. Aztán kiderült, hogy a helyszín, ahol eddig voltak, már nem működik, így egyenlőre szünetelnek Győrben, de keresik az új babaúszás helyet. Edit (akivel egy szobában voltunk a nőgyógyon Dorka születésekor) szólt, hogy indul újra az úszás a Termálban. Az első időpont nagyon nem volt nekünk jó (csüt. reggel 9 - esélytelen a nyolcig alvó gyerekkel, kocsi nélkül), így felhívtam magam S.K-t és megkérdeztem, hogy mit kezdjek a héthónapos koragyerekemmel, ha szeretném hozzá vinni úszni. Beszélgettünk sokat, majd mondta, hogy menjünk vasárnap fél 10-re, majd csütörtökön 10-re. Na, hát ma volt az a bizonyos első, vasárnap fél 10-es időpontunk.
Úgy izgultunk már tegnap este, mintha nem is tudom, hova készülnénk. Én a saját izgalmamat kicsit ahhoz tudnám hasonlítani, mikor általános isiben mentünk osztálykirándulásra "nagybusszal". Az maga volt a világ kalandjainak netovábbja!!! Persze Dorkának most volt a legérdekesebb éjszakája az elmúlt két hónapot tekintve (kétszer is fent volt és fél 6-kor már alig akart visszaaludni, szopizás után csak ugrált a térdemen és vigyorgott meg magyarázott), szóval 8-kor ébreszteni kellett, de szerencsére Apa nagy mosolyt kapott, mikor finoman megcirógatta. Időben érkeztünk, így volt időnk jól megnézni mindent. A medence, ahol mi voltunk, erre az időre (9-10-ig) le van zárva az "idegenek" előtt és csak a babaúszás résztvevői vannak a vízben. Abban a vízben, amit aznap reggel frissen fertőtlenítenek vmi speckó szerrel, ami nem klór, így tökéletes a bébiknek. A hőmérséklete miatt kicsit féltem, hogy nehogy hűvöske legyen Dorkanyuszinak, mert a delfines hőmérő mosolygós tartományának felső fertályában szokott Ő itthon mártózni, ami 35-37 fok, ám szerencsére nem volt miért aggódni, mert a víz 36 fokos. Mit ne mondjak, én is élveztem... Szóval kicsit néztük még a nagyobbakat, akik 9-re mentek, majd Judit, az úszásos lány szólt, hogy menjünk be nyugodtan. S mivel egy kicsit az előző csoport éneklős befejező részére be is mehettünk a vízbe, így mi összesen több, mint 40 percet "úsztunk".
Dorka kiválóan viselt mindent, egyetlen hangja sem volt, az sem kottyant meg neki, hogy többször le lett locsolva a feje. Egyenlőre ugye neki ez a merülés, pár alkalom után viszont bizonyára Őt is lemerítjük a víz alá, mint a többi kis társát. Megtanultam, hogy s mint lehet és kell Dorkát fogni és húzkodni a vízben, közben mondókáztunk, énekeltünk, úsztattuk a babákat jobbra-balra, Angyalkám pedig szuperül viselte. Az idő nagy részében valami mindig volt a kezében, hol egy vízi játék, hogy egy labda, melyeket nagy műértéssel rágcsált, így igazán kiválóan érezte magát. Rém büszkék voltunk rá, igazán ügyes volt!! 
Gondoltuk, hogy a foglalkozás végeztével majd jól elájul és már a kocsiban elalszik. Na ja... fél 11 után hazaértünk és volt vagy fél 12, mire elaludt. Addig vigyorgott, beszélgetett és ahányszor letettem hanyatt, annyiszor fordult a hasára. Nem sokat zavart be a bioritmusába ez a reggeli csobizás... 
Úgy örülök neki, hogy ilyen jól érezte magát és remélem ez a továbbiakban is így marad. Nem egy óccsó mulatság sajnos, de úgy vagyok vele, hogy egyel vagy kettővel kevesebb játékot kap majd karácsonyra. Ez az a befektetés, ami hosszú távon csak a javára válik. Már nagyon várom a következő úszást, Dorkanyuszi igazi sportember lesz!!! 





ui.:Malacka AnyaBóbit nem kritizáljuk, majd megszépül, ha nem szopiztat!!

11 megjegyzés:

  1. Anyabóbi már most jobb formában van, mint Védanya, ugyanis én mióta megszültem, asszem háromszor szedtem ki a szemöldököm :))
    Nagyon ügyesek vagytok az uszival, szanaszéjjel lesz fejlesztve ez a Leányzó :)
    Ja és az előző poszthoz: én körülbelül majd' egy éves koráig majdnem csak üvegest adtam a gyermeknek, úgyhogy, minden tiszteletem a tiéd. A keksz miatt meg főleg és ki is nézem belőled, hogy egyenként passzírozol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy Mia, de kellően nem vagyok jó formában, azért nagyon jól esett, hogy hazudgáltál!! :)) Amúgy ez a főzicske dolog nem bonyolult és nagy élvezettel teszem, cseppet sem fáradtság. Az én lelkemnek így jobb.

      Törlés
    2. Ja, holnap paradicsomot fogok magozni... Már várom előre! :))

      Törlés
    3. Áááá, én nagyrészt megvártam, hogy mindenevő legyen. Addig max céklát főztem neki külön :) Büszke erre nem vagyok különben, sokkal inkább lennék Te szorgalom terén, mint én. Na érted :D

      Törlés
    4. Jajj Mia, örömmel olvastam, hogy a szemöldökünkkel kb azonos lábon állunk :D és az üveges kaják terén is! Már néha kezdtem magam nagyon szarnak érezni! :)))

      Törlés
    5. Ez a szemöldök kérdés úgy látom nagyon kardinális! Én is csak azért szedem úgy másfél hetente, mert ha nem tenném, már nem látnék! :D

      Törlés
    6. " Én is csak azért szedem úgy másfél hetente, mert ha nem tenném, már nem látnék! :D"
      Jajj :D, nem kellett volna most vizuálisnak lennem :D

      Dóra,
      Ne érezd magad szarnak, vagy max együtt jobb szarnak érezni magunkat. Bár szerintem hálás a gyerek (hogy a Móni szavaival éljek), ha enni kap, a közepesen tökéletes anyukájától :D

      Törlés
  2. Anyanóbita nem Malacka, hanem szépséges mosolygós boldog anyuka. Én ezt látom a képen.
    Amúgy nagyon szuper beszámoló volt. :-)
    Kedvet kaptunk mi is. Ez direkt Nektek volt, vagy csoportos? Puszi
    Napsugár

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves tetszik lenni Kedves Napsugár, de egy jól megvágott fotó és a víz jótékony takarása csodákra képes... :))
      Persze, csoportos uszi volt (tegnap éppen hárman voltunk). A képeken valóban csak ketten vagyunk Dorkával, de mikor Apát kérdeztem, miért nem fényképezett foglalkozás közben, akkor azt mondta, hogy nem akart egyetlen pillanatról sem lemaradni. Így hát már a végén, mikor gyakoroltam még pár tempó erejéig a fogásokat, akkor lőtte az utolsó két képet. Az első meg még a csobbanás előtt készült.

      Törlés
  3. "Malacka AnyaBóbi"... hát ezen jót nevettem! A fürdőrucid amúgy nagyon tetszik!!!

    Olyan jó, hogy végre eljutottatok, biztos szuper élmény lehetett az egész családnak. ApaBóbi nem irigykedett a medence széléről? :)
    Dorka szuper kislány - mint amilyen szuperek a szülei is!
    (Dóri)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zizike, a fürdőruci a sógornőm kölcsön tankini-je. Az én fénykorombeli bikinim eléggé kidobja a pocakomat :D ApaBóbi kicsit irigykedett, de eljön az Ő ideje is! :)

      Törlés