2012. november 27., kedd

No comment

A déli séta alkalmával beugrottunk Dorottyával menüért a közelben levő kis étterembe (igggen óccsóér: 650 ill. 550Ft-ért van menü és mind minőségre, mind mennyiségre megfelel számunkra), mert eszembe jutott. Míg vártam a csomagunk érkeztére, Dorka békésen nézegetett a babakocsiban. Ekkor mellettünk termett egy közel 60-as "úriember", megszemlélte a gyerekemet majd a következő párbeszéd zajlott le köztünk:

Pasi:  - Alszik?
Én: - ?????
Én: - Nem!!! Nézelődik!!!
Pasi: - Fiú?
Én: - ????????????
Én: - Kicsoda??? Ő???? Rózsaszín kabátban, lila, virágos satyiban, fülbevalóval????!!! IGEN!!!!

A pincér csaj azt sem tudta, hova bújjon, annyira kellett röhögnie... Asszem erre szokták emlegetni az Istent, meg az Ő állatkertjének méreteit illetve a "Ha hallgattál volna..." című örökbecsűt...


13 megjegyzés:

  1. Tényleg ezt mondtad neki? :D :))
    Nekem is volt egy jó a minap; hátamon a lányom, kutyaséta, alszik. Jön egy házban lakó nő, hogy: -Alszik?, mondom igen, erre,: - Jaa, de tud járni?
    ???
    Persze, alvajárni is.

    VálaszTörlés
  2. Pedig tényleg jólnevelt vagyok és sokszor tudnék olyat mondani, hogy kettéállna az illető füle, de többnyire uralkodom magamon. De vannak szituk, amikor nem tudok megértő maradni és ez az a helyzet volt. De szerintem a fószer még mindig azt hiszi, hogy fiú, mert a szótárban az "i" betűig (mint irónia) nem jutott el, az "a",mint alkohol-nál leragadt... :D

    VálaszTörlés
  3. "mert a szótárban az "i" betűig (mint irónia) nem jutott el, az "a",mint alkohol-nál leragadt... :D" :DDD

    VálaszTörlés
  4. Ajjjj..... :D komoly. Az uriember remek helyzetfelismero :)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon tetszett:D De csak halkan rohogtem, mert Lily alszik:) Nalunk a repulon volt ilyen:) Rozsaszin pulcsiban es naciban volt:) Nanam hogy fiuuuuuuuu:DDD

    VálaszTörlés
  6. Dórinak van néger gyereke, nekünk Vidorkánk, nektek meg tündéri rózsaszín cuccos, fülbevalós kispasitok :)))
    Totál normális a ,agyar társadalom! :)

    VálaszTörlés
  7. Baross úton kérdezte meg egy néni mikor barátnőmmel ketten toltunk babakocsit:

    -Mindkettő kisfiú?
    -Nem, csak ő.
    -És a másik?
    -?????

    VálaszTörlés
  8. És lesz még ilyen. :) Múltkor a metró aluljáróban hozzánk is odalépett egy hasonló kaliberű fickó. Szólt pár szót Hannához, míg vártuk a metrót. Aztán megkérdezte tőlem, hogy ugye fiú? Ehh, mondom NEM. Rózsaszín sállal, virágos sapkával, lila nadrágban és cipőben még véletlenül sem fiú.
    Ha egy újszülöttre megkérdezik az még hagyján, de azért egy 1,5 éves gyereken azért már elég jól látszik szerintem, hogy milyen nemű. Na mindegy.

    VálaszTörlés
  9. Nekem 6 hónapos a Pici Fiam, és kantáros nadrágban, mozdonyos-kisautós kék pólóban megkérdezték, hogy fiú-e vagy lány...(Pedig szerintem az arca is nagyon fiús) De inkább kérdezné meg, hogy "Hogy hívják?", ő a nevéből eldöntheti, hogy fiú én pedig nem háborodok fel! :-D

    VálaszTörlés