2011. december 29., csütörtök

Kriszti Hannája

Kriszti barátném megkért még az Ünnep előtt, hogy ha lenne egy kis időm, jó lenne az egy hónapos Hanna babájukról pár fotó a családnak ajándékképpen. Igyekeztem összeszervezni a dolgaimat, szakítottam szabadidőt és múlt hétfőn az itthon összekotorgált kis kellékeimmel és a fejemben levő gondolatokkal kimentem hozzájuk.
Elterveztem kb. 6-7 féle beállítást, amiket különböző kellékekkel és hátterekkel szerettem volna megvalósítani, ám a sor itt is közbeszólt (sajnos a harmadik variálás közepette hívott Ricsi, hogy baj van és mennem kellene), így az addig elkészített anyagokból kellett dolgoznom. Mindenesetre így is készült pár jó kép a fotózás alatt nagyrészt alvó édi csöppségről, amiket ezúton megosztok itt is (remélem, az anyukája nem bánja..), mert annyira tünci kiscsaj:








Megbeszéltük, hogy lesz a fotóknak folytatása...


1 megjegyzés: