2011. december 29., csütörtök

KisBóbita 18 hetes

Angyalkámmal ma töltjük a 18.hetet. Futszalad az idő, nemde? Még két hét és félidősek leszünk!
Reggel gyorsan meg is néztem a telefonomon levő kalkulátort, mit ír a babáról. Szerinte mára az ülőmagassága 14,2 cm, a súlya pedig 190 g. Ricsi délután súlyzózott is két 100 g-os teavajjal, demonstrálandó a gyereke iszonyat tömegét.
A reggeli szeánsz után ismét készítettem pocakfotót és most, délután is, de csak a más ruházat miatt. Reggel ugyanis lusta voltam divatbemutatózni. A fekete derékmelegítő bandázst azonban mindenképpen meg akartam örökíteni, mivel ezt Csilluéktól kaptam egy szintén kismamáknak szánt "New baby loading..." feliratú pólóval egyetemben.. Nagyon vicces és kedves ajándék!



Nézve a két képet, mintha nem is egy napon készültek volna, pedig esküszöm, hogy de! Mindegy, a lényeg, hogy így nézünk ki Boborjánommal 18 hetesen! 

1 megjegyzés: