2011. december 29., csütörtök

Ortopéd megoldások

Az említett bokasüllyedéses sztori folytatása a Kardirex ortopédiai rendelőjében folytatódott 19-én, hétfőn. Szimpatikus, fiatal és vicces doktorbácsi megnézte a lábamat minden tekintetben, majd közölte, hogy bizony gágog a lábam, de még az utolsó pillanatban jöttem el, tán meg tudjuk előzni a komolyabb bajt így a babavárás eleje-közepén. Orvosi javallatra a köv. 5 hétben szilikonos sarokemelőt kell a cipőmben hordanom, majd ezt követően bizonyos szendvics lúdtalpbetétet. Elmondta, azt is, hogy bár másnak általában javasolják, de nekem tilos mezítláb járnom és otthon is két-három centi magas sarkú papucsot viseljek lehetőleg. Aztán  segített, hogy hol tudom a legegyszerűbben beszerezni ezeket, elköszöntünk és mondta, hogy vár vissza, ha megvan a bébi. A recepción még egészségpéntári kártyával is ki tudtam egyenlíteni a 7ezer Ft-os vizsgálati díjat, úgyhogy csupa boldog voltam, hogy ilyen gyorsan sikerült előrelépni. Másnap reggel aztán el is mentem az ajánlott Rehab Rába üzletbe és beszereztem ezt a bizonyos sarokemelőt.

Először kicsit fura volt, de most már egészen megszoktam és mintha kevésbé is fájna a talpam. A sztori folyománya volt eztán, hogy Ricsitől kaptam egy szuper Dr. Batz papucsot, amit folyton hordok és most már nagyon kényelmes (először bedagadt a lábam és vágott mindenhol), még Kanizsára is levittem Karácsonykor és ott is ez volt rajtam.


Remélem, hogy ez az ügy most egy időre legalább megoldódik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése