2012. április 2., hétfő

Pakolok, takarítok, sikamikálok...

Azért kellett már nagyon, hogy megérkezzen a bútor. Úgy éreztem, hogy csak toporgok egy helyben, állnak "feleslegesen" halomban beszippantva zsákokban a ruhák, táskákban a babakelengye egyéb kellékei, helyük viszont nincs. Mivel azonban most már van (hála Ricsinek és persze az anyagi forrás tekintetében Anyának!!!), elkezdtem belendülni.

A kellékek nagy részét már tegnap bepakoltuk a szekrényekbe (pl. hajkefe, ápolóizék, pelus, miegymás) valamint a múlt héten kimosott két adag ruhácska is bekerült. Ma Ricsivel lepakoltattam a gardróbból az ömlesztett árut, kiterítettem mindent a csudaóriás kanapénkra, aztán indult a szelekció. Végeredményként három új kis műanyagtasakot képeztem: egy 3-6 hós rugis-bodys-kisingest, egy 3-6 hós nadrágos-szoknyás-kardigánost illetve lett egy 6-9 hós vegyes tatyó, mivel abból még viszonylag kevés van és belefért egybe is. Mindez nagy hallelujázás közepette befért egyetlen Dorka-szekrény polcra, amire őszintén szólva nem is számítottam, így igazi istenkirályok vagyunk!! A "maradék" zsákos ruci annyira maradék, hogy ma kétszer ment már a mosógép, holnapra pedig már összekészítettem a harmadik adagot. Ezek az első három méret (50-56-62) ruhácskái, pelusok, kifogók... Szerencsére nem kevés, de ahogy látom, köszönhetően a kellően nagy szekrénynek (amik eddig mindenképpen jó választásnak tűnnek) minden el fog férni, legalábbis egyenlőre...

A zsákok szippantása után azt vettem észre, hogy ott is porszívózok, ahol Ricsi tegnap már megtette, sőt, ahol már ma egyszer én is megtettem... Ezek után muszáj volt kimennem az erkélyre is takarítani  és felmosni. Gyakorlatilag négy órakor tettem le a fenekemet először (kivéve kicsi ebédke). Bár kicsit megszállott kezdek lenni, de olyan jó érzés már most bemenni a babaszobába, ami egyre jobban alakul, finom öblítőillat terjeng és kezdi betölteni a neki szánt szerepet. Holnap szintén mosás és vasalás vár, úgyhogy a héten biztosan elkészülök a pakolással. Ezt követi még a szőnyeg-és lámpavásár, valamint a dekoráció. Ebben Anya biztosan nagy segítségünkre lesz a hétvégén, mivel szerencsére már csütörtökön este érkeznek Apuval és csak hétfőn mennek haza. Már nagyon várom, hogy itt legyenek!!

Azért persze akkor lesz a legnagyobb teljesség mindenben, ha a valós kis tulajdonosa birtokba veszi a szobáját! Akkor lesz igazán a helyén minden és mindenki!  De azért maradj még bent a bendőmben kicsi Dorottya! Anyának és Apának még ezer a dolga, csak Érted és Miattad!!

3 megjegyzés:

  1. Szia Bóbita, :-)
    ne aggódj, én végig aggódtam a terhességet hogy koraszülés lesz és hálás voltam minden betöltött hétért! Most szombatra vagyunk kiírva! Még csak jele sincs a kibújni akarásnak! :-)
    Így lesz veletek is.
    :-)

    VálaszTörlés