2012. április 2., hétfő

Újabb szülésfelkészítő és szülésznénis időpont

A nagy pakolós mizéria odáig fajult nálam, hogy ma, mikor Ricsi megérkezett és közölte, hogy három perc és indulhatunk, csak néztem Rá, mint a vett malac. Álltam csak a tűzhely mellett, épp elkezdtem csirkemellet sütni, nem értettem, hova a francba készül negyed 6-kor... Ennyit a szita agyamról! Ha nincs Ricsi, el sem megyünk a szülésfelkészítőre! Mellesleg, ha nincs Ricsi, KisBóbita sem lenne, úgyhogy nem is igazán lenne létjogosultsága a szülésfelkészítőnek...

Egy újszülöttgyógyász hölgy tartotta az előadást és a szülést követő dolgokról, a babáról, a baba viselt dolgairól beszélt. Őszintén szólva voltak pillanatok, amikor azt hittem, hogy eret vágok magamon... Folyton csak kérdéseket tett fel, hogy mit kell csinálni ekkor, mit kell csinálni akkor, szerintünk ez miért van és az miért van, ahelyett, hogy közölte volna, hogy ekkor ez a pálya, akkor meg az. Nem azért ülök be ilyen helyre, hogy tippelgessek és vizsgázzak, hanem azért, hogy ő tényeket közöljön és segítsen az infóival. Ha tudnám mindenre a választ, asszem nem ülnék ott este 7-kor egy (különösen a 32. héten) rohadt kényelmetlen széken, éhesen. Biztos, hogy csak én voltam kekec, mert amúgy a hölgy nagyon aranyos és kedves, de kb. ugyanaz volt számomra, mint a "pénzügyes-jogászos" napon, hogy kb. százszor ennyi tudásra is szert tehettünk volna, ha nem akarja az előadó az interaktív dolgok erőltetésével viccessé tenni a témát. Lássuk be, erre rohadtul kevés ez az egy óra, hogy a születéstől eljussunk a gyerek óvodás koráig és mindeközben "mindenről" beszéljünk.

Mivel az eddigi előadásokból kiindulva nem vittünk magunkkal egy tollon kívül semmit, egy pöttyet szívóágra kerültünk ApaBóbival. A helyszínen derült ki ugyanis, hogy a következő előadás, ami a szülésről szólna, eltolódik április 27-re, és így a szülőszoba-látogatás meg fogja ezt előzni 18-án. Emiatt azonban gyorsan elhívták annak az üzletnek a képviselőit, akik nagyon kedvező áron kínálják a szülőszoba-látogatói csomagot és a Kispapa-szettet, és mivel nálunk egy forint sem volt, nem is tudtunk semmit venni. Szerencsére megemlítettem a szervező hölgynek a kínunkat, aki szólt a boltosoknak. Az eladó nagyon kedves volt, adott egy boltos szóróanyagot és azt mondta, menjek csak el nyugodtan hozzájuk ezzel a papírral  és mondjam meg, hogy ide járunk, csak nem volt nálam zsé, és adnak majd ugyanennyiért ugyanezeket. Örültem. A héten ezt is elrendezem. Azért Apabóbit megkérdeztem, hogy vegyek-e neki is valamit, mire Ő közölte, hogy persze, mindkettőt (mármint látogatós köpenyt is meg Papicsomagot is)! Azt még nem tudom, hogy valóban fel is veszi el a kék szettet, ha megindul a Porontya, de nagyon bízom benne! És nem a szett ára miatt...

Délután amúgy felhívtam a választott szülésznőt is, tekintettel arra, hogy kérte még februárban, hogy most jelentkezzem. Megnézte a beosztását és megbeszéltünk egy időpontot április 12-én fél 2-re, akkorra megyek a szülészetre hozzá és beszélgetünk egyet. Már nagyon várom, nagyon kíváncsi vagyok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése