2013. január 18., péntek

Extranyűg

Ilyen Dorka már két napja. Hogy mitől pontosan, még nem tudom. 
Egyrészt lehet akár az idő (óriási hó, hidegfront), ennek folyományaként tegnap alig, ma egyáltalán nem voltunk kint és lehet akár fogacska is. Látni nem látok semmit a fogínyén, de neki a múltkor sem látszott semmi, aztán egyszer csak két nap nyüsszögés után egyfogú, aztán meg kétfogú lett. 
Annyira nyűgös, hogy bár reggel még jól kel, de kb. 20 perc múlva már semmi sem jó. Nem akar reggelizni (vagy csak alig), ha játszunk, azért nyüsszög, majd nyújtózik, hogy vegyem fel. Felveszem, megölelgetem, hát ne ölelgessem, tegyem le, mert más dolga van. Kitalálom, mi dolga lehet, kicsit azt csinálja, majd újra nyíg. Egyszerűen nem jó semmi. Pedig Ő nagyon nem ilyen. Kicsi Angyalka... Éjszaka többször felsír, csak ölben nyugszik meg, úgyhogy tegnap este már megint velem aludt. Negyed ötig... Akkor megint előadta a rugós, mindenvicces számát, de most szerencsém volt, mert már hatkor elájult, nem csak negyed nyolckor, szóval ismét fél 9-kor keltünk. Apa szerint őt Dorka kifejezetten utálja, mert még csak rá sem mosolyog. Hiába mondom neki, hogy velem se valami kedves a napokban, csak azt látja, hogy ha Ő cuppog, akkor Dorka rá sem hederít, ha én, akkor meg vigyorog. Mondtam, hogy ilyenje van most, nem kell ebből messzemenő következtetéseket levonni, de mondhatom. Apa most kicsit besértődött Dorkára. A fürdés utáni öltözéskor is inkább csak magának forgatta a szélforgót, Dorkanyuszinak alig akarta megmutatni. Ő így áll bosszút, mert most annyira mégsem hálás ez a gyerek... :)
Meg hóhelyzet is van, nem kicsi. Tegnap reggel erre keltünk, akkor volt egy kis szünet, de ma megint szakadatlanul havazott és még a szél is hordta, úgyhogy ma tényleg idebent rekedtünk (tegnap is csak jó délután tettünk egy-két kört hordozóval a ház körül). Holnap már talán nem esik és akkor irány a szánkózás meg a friss levegő, mert nem ehhez vagyunk mi hozzászokva Dorkanyuszkával, hogy idebent punnyadjunk...
Szóval ilyen:




Most meg már megint felsírt (másodjára és nagyon keservesen), úgyhogy ennyi. Ha ölbe veszem, azonnal bújik és szinte azonnal elalszik. Nem tudom, ha foga mozgolódna, akkor is fájna neki szerintem, ha felveszem... Talán csak megint nagyon szeparációsszorong... Kicsi Angyalkám :(

4 megjegyzés:

  1. Léna is nyügibb. Hiába no, a hó...

    VálaszTörlés
  2. Az ikreim is sokkal nyűgösebbek, főleg a Hanna, bár én először a kedden kapott oltásra fogtam, de szerintem most már kizárt, hogy attól...

    VálaszTörlés
  3. A helyzet nalunk is nagyon hasonlo, de mintha mar kezdene jobb lenni(de ezt felve irom csak le). Szerntem az ido is benne van, bar en igy is elvittem Lilyt mindennap. Siman lehet a foga is Dorkanak, allitolag fekve jobban faj..."sajnos" nem vagyok egy fogfajos ugyhogy nem tudom, de allitolag. Lily szintugy felsir almaban, de o vissza is alszik utana. Kenem az inyet mindig lefekves elott.

    VálaszTörlés