2013. január 14., hétfő

Majdnem megtörtént, avagy már nem bír magával...

Szóval majdnem, ami másoknál már megesett és én is nagyon féltem tőle. Dorka lemászott az ágyról. 
Az volt, hogy szombat este Apa meghozta a habtapit (hülye habtapi, pedig már késő délután, mikor a jófogásos eladósrác már kétszer nem vette fel a telefont, megbeszéltük, hogy valaki nagyon nem akarja, hogy nekünk habtapink legyen), én pedig megcsodáltam, hogy milyen jól néz ki. Tényleg szép állapotban van, egyetlen darabjának belsejét javították csak, de semmit sem zavaró. Leültem a földre az ágy mellé és elkezdtem egymás mellé rakni őket, miközben Dorkanyuszi az ágy tetején tevékenykedett. Egyik pillanatban még. A másikban meg felkaptam a fejem, mert láttam, hogy az ágy szélén van és a karjai meg már a levegőben és esik lefelé... Nem tudom, hogyan sikerült azt megcsinálnom, amit, de a pillanat tört része alatt kaptam a zuttyanó gyerek hóna alá és fordítottam egyet rajta a levegőben, hogy ha leér, ne fejjel lefelé tegye, ám a huppanást nem tudtam teljesen kiküszöbölni már. Annyi viszont sikerült, hogy fenékre esett és azt is alig érezhetően, na meg ott meg már volt két hülye habtapi. Őt láthatóan nem zavarta a történés, én viszont megreccsentem. Először magamhoz szorítottam, hogy "semmibajsemmibaj", ami számára így is volt, igazán ez magamnak szólt, aztán csak öleltem, meg puszilgattam. Apa csak a végét látta és kérdezte, mi a helyzet, mondtam leesett, de megfogtam, Ő mondta, hogy jólvanakkor, erre odaadtam neki Dorkát, mert akkor már annyira remegtem és sírni is kezdtem... El sem tudom mondani, mennyire megijedtem... Mekkora közhely, hogy "csak egy pillanat műve", de milyen igaz. És hogy más vége is lehetett volna. Jó kis tanulópénz volt, és örülök, hogy ilyen áron tanulhattam, nagyon szerencsés vagyok!! És a legszebb az egészben, hogy rá sem foghatom senkire, mert ez csakis az én hibám volt, arany Dorka nem tehet semmiről. Nem tudom, lehet-e ilyet kérni, de sosem akarom ezt átélni többé és még jobban fogok vigyázni a Kisbabára, mint eddig... 
Aztán Bóbicka a nagy ijedtségre birtokba vette a habtapit egy szentkirályis palackkal:


Amúgy egy zsonglőr. Már ritkán bír egy helyben megmaradni, folyton meg akar szerezni valamit vagy csak szimplán a fenekét tologatja az ég felé. Ilyenkor négykézlábból felnyomja magát úgy, hogy a talpai a földön vannak és sokszor próbálkozik már azzal is, hogy egyik oldalára kiüljön. Párszor már sikerült is, de ezzel a helyzettel egyenlőre még nem tud mit kezdeni, mert a karjait nem húzza vissza a testéhez, így hát csak kényelmetlenül el van nyúlva ülő helyzetben. Egy idő után nem tud mit csinálni és segítségért rimánkodik. Angyalom... 




Meg még hülye hangot is ad ki magából. Olyan, mintha berregne, de mégsem igazán. Mindemellett guszta is, mert fröcsög a nyála közben szana és szét. Próbáltuk Apával utánozni, nem megy. Ilyet csak Dorka tud. Akár éjjel fél ötkor is és nyomatta reggel negyed nyolcig. Mert Ő azt gondolta, hogy a szombat éjszakáról ennyit, és önfeledten tornászott és szájrotyogtatott (egy idő után már) mellettem az ágyban. Voltam néma, semmiről tudomást sem vevő, aztán kedvesen és kevésbé kedvesen nyugodtságra intő, végül pedig kínjában röhögő AnyaBóbita. Aztán mikor negyed nyolc lett, szabályszerűen elájult a gyermek. Letette a fejét, mint aki jól végezte dolgát, bevette az ujját a szájába (más nem volt, mindkettő cumiját nagy vigyorok közepette behajintotta az ágy mögé) és elaludt. Én meg csak lestem. Így vasárnap reggel igencsak elmúlt 9 óra, mikor mindenki felkelt ténylegesen... 
Ma felvettem egy kis részletet telefonnal ebből a szájprodukcióból, olyan is a felvétel, de a lényeg, hogy látszik, milyen az olyan: 


Guszta. Ő a mi kis Biotraktorunk.

Itt meg csak simán cukorborsó :)





10 megjegyzés:

  1. Ezennel üdvözöllek a repkedő gyermekek anyukáinak táborában! Nagyon ügyes és szupergyors vagy, majdnem mint Dorka ezek szerint. Az pedig csak természetes, hogy a gyereknek aki tud repülni az anyja villámkezű ;) Na, viccet félretéve, elhiszem, hogy megijedtél, de kösd fel a gatyád, mert kezdődik.. Gyereket az ágyra már csak szigorú felügyelettel amíg magától le nem jön tolatva :)
    A berregő hang meg extra cuki, Marcellnek is nagyon bejövős :)
    Ja, és a petpalack nálunk is a top játékok között van. A tanulókutyát pl magasan veri.

    VálaszTörlés
  2. :) Na igen, már én is rájöttem, hogy eddig tartott az én kislányom statikus életszakasza. A palack meg valóban top, akár üres, akár van benne valami. A fiserprászj tényleg monnyon le! (ugye, Mia?) :)

    VálaszTörlés
  3. :))))) Ilyen hangot még én sem hallottam, Ádám is ad mindenfélét, de ilyet..... :D Tök édes!
    Jajj Bóbita, ha tudnád mi vár még rátok azzal ha elindul a mindenhova felállok móka. Ádám akkorát esik, napi 2-3x van egy nagyon sírás. Előfordul, hogy én is pityergek. Nyilván mi is amit lehet megakadályozunk, de mindent nem tudunk sajna. De kívánom, hogy többet ne legyen ilyen rossz élményben részed! Tudom milyen érzés. :(

    VálaszTörlés
  4. Ui.: Egyszer én is repültem egyébként, kezemben a fényképezőgéppel, amit a végén eldobtam már. Kb annyira voltam sikeres mint Te, az elkapásban, akkor mondjuk Ádám csak dőlt hátra ülésből.

    VálaszTörlés
  5. Az a gyerek aki nem esik le/el, az nem gyerek. Szerintem nincs olyan anya, akivel ez nem tortenik meg. Dorka video halali. Mi Dorkank is adott ki hasonlo hangot, Krisz ezt tundermano hangnak hivta.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos ahogy kiadja a hangot :)
    Hát azt hiszem én is nehezen fogom viselni az eséseket, de Líznek igaza van, nem tudjuk elkerülni. A palack nálunk is sláger :D

    VálaszTörlés
  7. Látom már mások megelőztek a mondandómmal,de én is csak ugyan azt tudom mondani,hogy most jön még csak a java.A gyereknek meg sajnos meg kell tanulnia jól elesni.Nekem is ilyen vacak érzés volt az elején ezeket látni,ma már annyira nem aggódok.Még máig is vagy 10 szer elesik a szőnyegben,vagy mert nem figyel oda.Néha sikerül tompítani néha sikerül fejre érkezni.De hát azért ilyen ruganyosak,kibírják.

    VálaszTörlés
  8. Anyu majdnem húsz éve ugyanabban az oviban óvónő. Lili odajárt, persze nem hozzá hanem az emeletre hogy ne legyen képzavara a gyereknek. Az emeletre csigalépcső vezet fel, eddig mióta ott van anyu, egy gyerek esett le rajta, a Lili. Ráadásul én voltam vele, és én csak álltam lemeredve és néztem hogy gurul a gyerekem. Neki volt esze, kinyújtotta a kezét, ahogy mondják jól esett. A mai napig kiráz a hideg ha eszembe jut. Lénát én magam löktem le valószínüleg véletlenül az ágyról, nagyon pici volt még. Rohantam vele az orvoshoz, aki nevetett csak, hogy hány ilyen lesz még. Meg voltunk ugye kórházban is: http://napomescsillagom.blogspot.hu/2012/06/korhazban-toltott-ejszaka.html?m=0
    Szóval ne lehyen lelkiismeret furdalásod! Egyébként szuper a hozzáállásod és tényleg nagyon nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  9. Dorka meg édes ügyes nagyon okos! Édes szívem! ;-)

    VálaszTörlés
  10. Hát, igen... Kezdőőődik! :-)

    Én is úgy tudom, hogy meg kell tanulni - jól - esni is.
    Nagyon oda kell figyelni ezekre a kis "krampuszokra".
    Nálunk is előfordult már koppanás ( ülésből hátradőlés, mint régen a Postabankos maci a reklámban), ujjacskák becsípése a fiók becsukása közben, stb...

    Ágyon már én sem hagyom egy ideje, mert Marci is mindig kimegy az ágy szélére és fejest akar ugrani...

    VálaszTörlés