2013. január 27., vasárnap

Falvédő

Míg Dorka szobája a mi hálónk volt, nem tűnt fel, most viszont nagyon. Az ablak alatti falszakasz csak úgy ontja magából a hideget és ez nagyon nem jó, kiváltképp, ha Dorka a szőnyegen játszik. Meg egyáltalán.
Már többször eszembe jutott, hogy ki kellene oda találni valamit, aztán mindig volt más az eszemben. A napokban viszont már tényleg nagyon lehetett érezni, hogy szinte szívja el a meleget a fal, úgyhogy kitaláltam. Legyen egy méretre szabott patchwork falvédő, de olyan, amin legyenek jópofa zsebek, így ötvözzük a zsebes tárolóval. Elkezdtem nézegetni a neten tegnap este és nagyjából kikalkuláltam, hogy ami nagyjából egyezne az elképzelésemmel, az olyan jó húszezerbe fájna meg minimum három hétbe... De hát jövőre is lesz tél, meg akkor ki is kéne találni, hogy tényleg milyet, meg hát azért húszezer forint...
Apának felvázoltam a dilemmámat, aki hümmögött egy sort, majd a fogott három darab habtapit a nappaliban és bevitte a gyerekszobába és beszorította a párkány alá és megkérdezte: "Ez nem jó? Ebből kell még pár, aztán annyi." 
Ilyen lett:


Nem tudom, Apának nem Einstein-e a vezetékneve... :) Dorkának kevesebb habtapija lett mászkálni, meg ez nem is zsebes, de ingyen van és már ma délutántól, meg még fúrni-ragasztani sem kellett. Ha majd jobb idő lesz, levesszük. Vagy nem. De már most érezhető a különbség hőmérsékletileg... Apa okos. 

15 megjegyzés:

  1. Ezt már én is kitaláltam, csak a lustaság nagy úúúr. Viszont, ha így bevált, akkor lehet holnap felragasztgatom én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik, beválik. Akkor Te is Einstein vagy.. :)

      Törlés
  2. Bizony okos ez az Apa. :) Spórolt egy kis pénzt. :) Szerintem nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
  3. Bóbita Einstein Apa!

    Szuper ötlet!

    Virág

    VálaszTörlés
  4. DE OKOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ez az ötlet szenzációs, mert tényleg nagyon jól szigetel. Lassan úgyis értelmét vesztik a földön (ha elindulnak biztos a lakás minden szegletében leülnek majd játszani) és akkor tök jól fel lehet használni. A Tietek meg tök jól is néz ki! :) Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, köszi szépen Apa nevében. Igen, Dorka sem használta annyit, mint amennyit gondoltam, úgyhogy most vannak igazán jó helyen! :)

      Törlés
  5. Ez nagyon jó ötlet! Remélem nem gond ha lopom Einstein Apa ötletét!

    VálaszTörlés
  6. Ügyes! :)
    Ahogy Dóri is írja, nem is sejted milyen rövid időn belül értelmét veszti a földön. ;) Így viszont hasznos és szép.
    (Dorka nem piszkálja ki a kis darabokat?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, számára már szinte az első pillanattól fogva, mint "egy újabb rágható dolog" funkcionált. A darabokat pedig azért nem piszkálja/piszkálta ki, mert nem tudta. Használatba adás előtt ugyanis széles ragasztóval leragasztottam minden habtapi hátulját a figuráknál, így elölről nem tudta őket kiszedni... :)

      Törlés
  7. Szerintem is jopofa:) A patchwork-os cuccokat en is imadom. Nekunk az agytakaronk az. Anyukam baratnoje csinal patchworkos cuccokat es nagyon jo aron. Szerintem amit te neztel azt felaron megcsinalja vagy annyiert se, ugyhogy ha aktualis lesz akkor szolj nyugodtan:) Tesom gyerekeinek az agynemuhuzatot is o csinalta es ubercukik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi Petra! Lehet, hogy majd szavadon foglak!! :)

      Törlés
  8. Nagyon ügyes ApaBóbita! :)
    Tényleg jól néz ki .... a ragasztós ötleted is tetszett :D

    VálaszTörlés