2011. május 2., hétfő

Anyák napja

Nem tudtam személyesen felköszönteni az anyukámat, de reggel felhívtam telefonon. Meggratuláltam nemcsak őt, hanem a kishúgomat is. Lássuk be, Kispesten most nagyon magas volt az egy négyzetméterre eső anyukák száma...

Aztán délben Ricsi elment a virágoshoz, hogy elhozza az anyukájának rendelt csokrot, és én is készültem, hogy együtt átsétálunk az ő anyuját is meggratulálni. Arra nem számítottam, hogy én is kapok valamitMosoly:

A kis négysejtes szörvájvörünk anyukájaként kaptam az orchideát... Ami biztos, hogy még két hétig biztosan az anyukája leszek. Kb. egy hétig csak gazdatestként fogok működni (a legnagyobb örömmel), aztán két hét múlva reméljük, hogy hivatalossá válik az egész és örökre úgy maradok (mármint anyukaként).Mosoly

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése