2011. május 14., szombat

ET+12 - A bizonyosság

Gyors reggeli jelentés. Éjjel többször felébredtem, ebből egyszer pipilni is el kellett mennem fél háromkor, aminek nem örültem, mert úgy gondoltam, elveszíti jelentőségét a reggeli első vizelet fogalma. Aztán 6-kor megszólalt Ricsi ébresztője, ugyanis Pestre készülünk fényképezőgépet nézni. Természetesen, nekem nem okozott gondot az ébredés, mivel már az azt megelőző órát is éber kómában töltöttem, várva, hogy még teljen az idő és kellően koncentrált vizeletmintát tudjak a kispohárba produkálni.

Jelentem, ma reggel 6 óra 5 perckor megtettem. Fotóztam, egymás mellé tettem és ezt kaptam:

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ISTEN HOZOTT PAPÍRON IS KISMÁLNÁNK!!!!SmileSmileSmile

Nem titkolom, még nem tudom ám felfogni, csak játszom az eszemet... Kell egy kis idő, amíg leesik és talán olyan dolgok is kellenek, mint hétfői vérvételi eredmény, uh, szívdobogásos vizsgálat, stb. De már Málnásítva vagyok, az biztos!!!Smile És egyre boldogabb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése