2012. december 12., szerda

A hordozásról

Tény, hogy talán nem a tél a legjobb időszak arra, hogy az ember a gyerekének a hordozás szépségeit bizonygassa, mert azért gondolhatnánk, hogy nem egy szupertuti dolog a metsző szélben és mínuszban a bébivel, aki overállba van szuszakolva, elügetni kerekíteni, majd piacon vásárolni, pékségbe menni és csak eztán hazajönni. Pedig de. Mert mikor hazaérünk, neki a hülyebuta idő ellenére meleg minden kis alkatrésze és nohdácu alszik. Nekem ez utóbbi az elmondója mindennek. Állítom, hogy ha nem lenne jó neki a hordozóban, akkor nem aludna el. És nem nyüglődve-vergődve, hanem szép csendben, miközben bandukolok haza és a kabátom gallérját együvé teszem az Ő kis kapucnijával, kicselezvén a szelet. Sokszor még az arcunk is összeér, érzem a meleg leheletét és a babaillatát. Ő pedig csak pislant pár laposat és elalszik. Hamarosan hangosan szuszog, majdhogynem horkol... Édes kis Angyal... 
Jó dolog ez nagyon. Még így is, hogy macerás a sok gúnya rajtunk. Merthogy egyenlőre nekem még nyitva van a kabátom és úgy teszem magamra, de muszáj lesz begombolkoznom hamarosan. Hordis kabát? Nem volna rossz... 
Azért is jegyeztem le a fentieket, mert múltkor olvastam Mia írását a jó hordozóval kapcsolatban és nem hagyott nyugodni a dolog. Szóval Ő a bűnös. De nem árulom el, hogy miben. Sose fogom senkinek elmondani, hogy vettem egy Manducát (mentségemre: ezrekkel a bolti ár alatt) és hogy Miának tökéletesen igaza volt. Kettős dolog ez: jó ez nemcsak kettőnknek (Dorka és én), de hármunknak (Apával együtt) is, mert mindenki örömét leli benne, viszont Dorka a köv. néhány hétben kenyéren és vízen fog tengődni velem együtt. Jó nem. Kenyeret amúgy sem eszik. Mindegy, akkor is megszorítások következnek számára, mert hát mégis az Ő fenséges foghagymagerezdjei vannak ebben a szuperszonikus cuccban hulimálva. Az amúgy biztos, hogy az árát megéri. Tökéletesen kivitelezett ssc, nincs mit szépíteni. És a legjobb dolog az egészben, hogy Dorkának is bejön. Nekem pedig ez a legfontosabb, mert akkor már megérte...

A ma délelőtti túra után:



10 megjegyzés:

  1. Juhúúúú, na ugyeeee, hogy megmondtam? És képet esetleg feltenne az eszközről az irigy tömegnek? :)
    A Manducában még az is jó, hogy a bébivel nő, állítható a bodyja és az csúcs szerintem :) És ezek szerint jól is kötöd, ha puszimagasságban leledzik a "hálás" gyereked :) Hogyér' volt, ha nem hadititok?
    Amíg elől hordoztam Védát, én télen sem húztam be a kabit, ő melegített :) Úgyhogy vice versa jóság :) Örülök Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van, irigy tömeg, csinálok majd fotót a manducahátú Dorkáról is. Mert hogy Ő még csak elől utazik. Ja, Apa azt mondta, hogy meg se próbáljam a hátamra tenni, mert nincs ember, aki azt egyedül meg tudja csinálni, ugyanis az KÉPTELENSÉG és csak segítséggel lehet!! Szerinte minden napszakban van otthon a hordozós anyukák mellett VALAKI, aki segít feltenni a hátukra a gyermeket... Azt mondtam neki, hogy na, ezért a fenti mondatért hordozós körökben jól kiröhögnének, erre lehurrogott... Na majd!! De tény, hogy egyedül nem tudom még Dorkát a hátamra venni, mert azért még kis tehetetlen és beöltöztetve nem is szívesen nyúzom a bénázásommal.
      A Hogyér' az de, hadititok. De Te úgyis tudod, mert írtam múltkor, hogy van vaterázható és bár most x-ért van fenn, én múlt héten még x-1000Ftért vettem feketét. Homokszín már sajna nem volt. Így egy ötössel olcsóbb volt, mint a sima grandósok. De majdnem kifolyt a szemem és letört a kezem, mikor megnyomtam a "vegye meg most" gombot...
      Ó, és ezek szerint nem vagyok hülye, hogy nyitott kabátban a habtestemre pakolom a manócskát? Akkor nyugodt vagyok! Azt hittem, ez csak nekem természetesebb így, de örvendek!! :))

      Törlés
    2. Tipp hátrarakáshoz, nekünk mt-vel ment, ssc-vel nem próbáltam, de sztem elvileg, ha kicsatolod addig a vállpántokat, akkor sima ügy: előre felrakod, feje felett erősen összefogod a pánmtokat és úgy körbeforgatod a derekadon/csípődön, ahol hordozod. Meg én sokáig ágyon raktam hátra, úgy hogy én ráálltam. Mosmegmá....:) Szinte felugrik magától :D
      Beszólni meg, - az a tapasztalat, hogy - inkább a kendőzéskor szoktak, hogy megfulladt-e már a gyerek meg ilyenek :D

      Törlés
  2. Ezen az utolso kepen annyira de annyira cuki:) es tetszik a sapitok:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo dolog, imadjuk mi is. Marcellt 3 hetes kora ota naponta hordozom es biztosan allithatom, hogy imadjuk mindketten. Amugy nem rossz idoszak am ez, nyaron sokkal roszabb volt, mert osszeizzadtunk. Nekem ez a tapasztalatom, 20 fok felett mar problemas, alatta meg tobb ruha aztan jo ;) Titeket is mindenki megcsodal? Pedig sokan hordoznak, de megis rengetegen megneznek, mutogatnak (!) leszolitanak. Szerencsere foleg pozitiv megszolalasok "de jo helyed van!" viszont volt aki rendesen sajnalta szegeny gyereket, fokent az idosebb generacio.
    En mar merem egyedul is hatra tenni, de volt jopar foproba a nagy agynal ;) bar most ujra elol hordom, mert igy ha kell be tudom cippzarazni derekig ot is a naaagy kabatomba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igaz. Úgy néznek, mintha a Marsról jöttünk volna. És nekem is szokták mondani, hogy "ott van a legjobb helye, igaz?" Sajnálkozóval még nem találkoztam, de ezt csak az idő rövidségének tudom be. Merthát muszáj, hogy két véglet legyen ebben is.. :)

      Törlés
  4. Jol tetteted hogy megvetted! Amugy csodás bejegyzés volt, imádom ahogyan írsz!

    VálaszTörlés
  5. Tudom hogy a jól hosszú ó, az amúgy meg hosszú ú....hülye táblagép...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sebaj Napsugár, így is értettem és nagyon köszönöm!! :))

      Törlés