2012. december 14., péntek

Most meg a habtapi...

Annyi szerencsém van, mint a rosszéletű lánynak a jámbor élethez...  Rettenetesen dühít a dolog és muszáj leírnom, ha tetszik, akár ezt is okulásképp másoknak is.
Vettem ügyesen fixáron kétezerért 33db 33x33-as méretű habtapit a teszveszen. Írtam a csajnak, hogy én vagyok, küldjön számlaszámot és utalom a lóvét. Csaj írt múlt csüt. délután kettőkor, hogy itt a számlaszám, amint odaér a pénz, már adja is fel. Én fél óra múlva már át is toltam a pénzt, majd megírtam neki, hogy már el is küldtem, nemsokára nála lesz és köszi, hogy ilyen gyorsan le tudjuk bonyolítani.
Kedd délelőttig hiába vártam a postást. Délben aztán írtam az eladónak, hogy nézzen utána legyen szíves a csomagnak, mert még mindig nem érkezett meg, pedig én már csütörtökön elküldtem az ellenértékét. Erre visszaír éjjel, hogy az lehet, hogy én elküldtem, de neki azt csak HÉTFŐN írták jóvá, bár azt is csak kedden látta, mert neki nem jön sms a banktól. Már itt nem volt világos, hogy ha nekem szól valaki, hogy paraszt, megy a pénz, akkor miért csak öt nap múlva nézem meg, holott ígértem, hogy azonnal postázok. Másrészt pedig hogy függ össze a jóváírás az sms szolgáltatással... Írta, hogy szerda délelőtt küldi a csomagot. Addig nem akartam közölni vele, hogy mekkora furkó, amíg nem kaptam kézhez hibátlanul a habtapikat, gondoltam, még a végén összefirkálja őket vagy mittudoménmi. Gondoltam, elmesélem majd neki, hogy ha ő esetleg barlangban él, hogy ma már a bankoknak törvényben előírt kötelezettsége 4 órán belül az átutalásokat végrehajtani (kivéve persze banki órákon kívül) és amúgy is az "azonnal postázom"-tól kicsit messze voltunk már...
Ma egykor ideért a csomag. Azt hittem felrobbanok! Egyrészt, mikor kinyitottam a dobozt, azonnal irgalmatlan cigiszag csapta meg az orromat, még egy pillanatra át is futott az agyamon, hogy ezt hogy a fenébe fogom kiszedni belőle. Aztán mikor jobban átnéztem, meghűlt bennem a vér. Csak a tisztánlátás érdekében ezek a fotók voltak fent az oldalon és az alábbi szöveg:



Most egy 33 db-os,33x33-as méretű habszivacs csomagra licitálhatsz,a képen látható állapotban.Gyerekek nagy kedvence,kreatív játék,hiszen kockaként is  összeépíthető,mivel sok darabból áll a csomi!!! :)
Személyesen Csepregen vehető át!
Nézz szét nálam,hátha találsz kedvedre valót!


A dobozban valóban benne volt mind a 33 db habtapi, ám csak a képen is látható ötösnek volt meg a közepe, a többi mind lyukas... A képek alapján nekem teljesen egyértelmű volt, hogy a csomag tetején levő ötös egy "minta" és a képen látható állapot azt jelenti, hogy a kupacban levő összes ilyen, illetve hasonló. Ehelyett ez a szemétláda (most már okkal nevezem így a kedves hölgyet, mert jócskán rászolgált) előre tette az egyetlen jó darabot és arról mélyen hallgatott, hogy a többi hiányos. Pedig ezt mindig mindenki fel szokta tüntetni épp a hülye helyzetek elkerülése végett.
Írtam a nőnek, hogy megjött a csomag, de nem kicsit gázos a szitu, lesszives küldeni a hiányzó darabokat. Erre benyögi, hogy FIGYELMETLEN VOLTAM, nem kérdeztem, hogy mind megvan-e és amúgy sem szokták mások sem kiírni, ha valami hibás, csak ha rákérdeznek. Állítása szerint a szövegbe beleírta azt is, hogy kérdezzek nyugodtan (fent látható a szöveg, nincs benne), de én nem tettem, úgyhogy ÍGY JÁRTAM és ezek szerint nekem EZ VOLT A TANULÓPÉNZ!!! Ekkora görényt!! Írtam, hogy küldje vissza a pénzemet, én visszaküldöm a szarjait és felejtsük el egymást, erre közölte, hogy neki ugyan nem kell, tartsam meg és ne zaklassam tovább levelekkel... 
Negyvenezer volt a vérnyomásom. Nem zavartam tovább, de írtam egy kedves negatív értékelést a tesz-re, amitől ő teljesen felháborodott és nem értette, hogy miért pocskondiázom (pedig nagyon távol állt a leírt szöveg a tényleges gondolataimtól, nem mellesleg figyelnem is kellett a szavaimra, mert nem is szabad obszcén kifejezéseket használni). Persze nekem volt még egy viszontválasz lehetőségem, amiben még egy kicsit visszavágtam neki, de hát sajnos ettől még Dorkámnak még mindig nincs habtapija (van, de büdös és hiányos), nekem meg elúszott a pénzem. Mehetnék polgári peres eljárást indítani ellene, de hát 3115Ft-ért?
Sosenem jártam még így sem kuponos, sem aukciós oldalon, nagyon-nagyon dühös vagyok!! Nem a rendszerre, mert az továbbra is állítom, hogy jó és eddig csak hasznomra vált. Csak az ég mentsen meg mindenkit az ilyen gerinctelen bunkóktól! Ezután még körültekintőbb leszek. 
Mindig tanul az ember, de úgy tűnik, az utóbbi időben nekünk más se jut, mint a tanulnivaló...

11 megjegyzés:

  1. Nagyon megértem a dühödet! Tényleg szemét a csaj, meg amit küldött is. Cigiszagút semmikép ne adj a Dorkának. Én hercegnős habtapit vettem a Plázában a játékboltban, kétezerért volt akciós. Nézzd meg hátha van még.
    A mocsokláda meg.......hú de utálom az ilyeneket!
    Nagyon gáz...kisgyerekkel szívózni, mert gondolom azt tudta hogy gyereknek lesz...hú de felhúztam én is magam mostanra!

    VálaszTörlés
  2. Neeem mondod??????????????? Úristen de megtépném az eladót. Nem véletlenül érezted amit éreztél. Fulladjon meg a pénzében az ilyen büdös paraszt!!!

    VálaszTörlés
  3. Költse azt a 3ezer forintot gyógyszerre! Rengeteg mindent veszek vateráról/teszveszről, de így még nem jártam. Remélem te sem fogsz többször és ez az eset ne vegye el tőle a kedved, hisz jók ezek az oldalak.

    VálaszTörlés
  4. Amit most leírtatok, mind volt ma már eszemben, sőt még cifrábbak is. Amúgy meg is írtam neki, hogy attól a leggusztustalanabb a dolog, hogy tudta, hogy a hétésfélhónapos kislányom várja, nem egy flancos guccsi táskát vettem, ő meg még oktat, hogy tanulópénz, meg így jártam. Gyökérláda. És igen, figyelem tovább az oldalakat, mert ahogy Nesreca írta, én sem csalódtam még sosem és csak jó tapasztalatom volt, ebből az egyből nem vonok le következtetést. Lesz még Dorkának habtapija, szép, egész és jószagú!! (Köszönöm a Plázás tippet Napsugár!)

    VálaszTörlés
  5. Egy tapló, görény ribanc!
    Egy kisgyerek boldogságán baszakodik ez a szemétláda?
    ÁÁÁÁ!!! Milyen emberek vannak ...

    VálaszTörlés
  6. Meg még az jutott az eszembe, hogy ha tudod, merre lakik, akkor egyenként ráhuzigálhatnád a fejére (ha már úgyis lyukasak).

    VálaszTörlés
  7. Aaaz szep! Hihetetlen mit megengednek maguknak egyesek... :(
    Sajnalom! Remelem tobb lecke mar nem var ratok!

    VálaszTörlés
  8. ÁÁÁÁÁÁÁ...basszus...en csak azt nem ertem hogy mitol lesz vki ilyen? Foleg az haboritott fel a storyban hogy te irtal ertekelest rola es azon meg o volt megsertve...eszem megall, foleg igy karacsonykor. Remelem mostmar vege ennek a szerianak...

    VálaszTörlés
  9. Mekkora egy szemétláda !!!!!!
    Én is javaslom a Plázát, mi ott vettünk niminek 1.200,- és 1.999,- ft-ért.

    VálaszTörlés