2011. április 20., szerda

Az első szuri - avagy idegtépő randevú Gonal Ferivel

Reggel nagyon izgatottan keltem: eljött az első Gonal-F (a szuri neve) nap! Előzetes D-Day!Mosoly

Bár már egyszer belenéztünk a dobozba, ami az injekciós szettet tartalmazza és nekiveselkedtünk a leporelló szerű leírásnak is, akkor feladtuk és úgy gondoltuk, hogy majd akkor vesszük komolyan, ha itt lesz az ideje. Nos, ma reggel jött el ez az idő. Szóval doboz elő a hűtőből, kipakolás, leírás tanulmányozása indul.

 

Először végigolvastam, de mivel kicsit sok volt egyszerre, újra nekiugrottam, most már lépésenként.

1. Toll kupakja le.

2. Kupak kiszabadítása a tartókájából.

3. A még védőburokkal bíró tű belehelyezése a tollba (szúr, fordít óramutatóval megegyezően).

4. Légmentesítés: A számlálót elforgat 37,5-re, adagolókupak kihúz, egész toll felfelé fordít, légbuborékot kipöcköl, kupakot visszanyom. Folyadék megjelenik a tű hegyén, de ez jó, betöltés-légmentesítés teljesítve.

5. Kis nyilat a megfelelő adagra (esetünkben 150-re) állít, adagoló kupakot újra kihúz.

6. Hasat fertőtlenít, bőrt összecsíp, szúr, adagolókupakot benyom, benntart 10mp-ig, majd bökit kihúz.

7. Nemfájás, kibírhatóság megállapítása

Reggel fél 8-kor nagyjából ezt bírtam értelmezni a papírosból, úgyhogy végrehajtottam maradéktalanul a küldetést (akkor legalábbis úgy hittem). A fürdőkád szélén ülve a két ujjam közt szorongatott nagyobbacska hastájéki hurkát megközelítettem egy kb. 2-3cm-es tűvel. Először azt gondoltam, cöcö, mit nekem, de mikor élesben ment a dolog, kicsit bepánikoltam, hogy nem akarom megszúrni magam! Aztán rájöttem, hogy egyedül vagyok itthon, úgyhogy nem fog senki megkönyörülni rajtam, úgyhogy böktem. Szinte semmi sem éreztem. Amikor benyomtam az adagolót, akkor egy kicsit csípett, de alig észrevehetően. Aztán benntartottam, kihúztam és ennyi. Hurrá, beszúrtam az első szurimat!!Mosoly

Fentiek ugyebár mind szép és jó. Csakhogy. Mert hát mindig van "csakhogy", kiváltképpen engem ismerve... Ma ügyesen beadtam magamnak a 150-et, a papír viszont azt írja, hogy elég egyszer légteleníteni. Nekem viszont holnap már csak 112,5-et kell szúrni. Akkor azt hogyan? Mert hát arra nem nagyon van írás... Most akkor tekerjem a kis nyilat, de hova? Először a kiinduló 75-re és úgy 112,5-re, vagy elég ha a mostani 150-ről visszatekerem a megfelelő állásra? És ha ki is találom, hogy legyen a 112,5, akkor a harmadik napon és a többin is ugyanennyi lesz a dózis, akkor mindig kell egy teljes kört tekernem? Vagy csak az alaphelyzetig és vissza? VAGY HOOOOOOOOGY?! Teljes pánik! Annyira paráztam rajta egész nap, mintha az életem múlna a megoldáson! Bár, ha jól belegondolunk, majdnemhogy így van - a babánk élete... Annyira kifeszültem magamtól, hogy megint túlbonyolítok mindent! Úgy éreztem, hogy kidobhatom a francos diplomámat az ablakon, ha egy szaros útmutatót nem tudok lemodellezni!!! Szégyen!

Aztán szégyen, nem szégyen, délután bementem a Kaáliba felvilágosításért. Annamária elmondta, hogy csak tekerek, kihúzom, szúrom. Megnyugodtam. De akkor mi lesz a harmadik napon? Erre nem kaptam választ. Hazaérve felmentem tanácsért a fórumra. Természetesen ott kaptam meg a tutit a csajoktól... Csak teker, kihúz, bök. Mindegy merre és nem bonyolítva. Ha meg marad a dózis, akkor csak kihúzom a kupakot és szúrok. Most már megnyugodtam végre! Jó lesz ez, nem bonyolult!

Aztán találtam még egy kisfilmet is a YouTube-on, gondoltam megnézem. A harmadik percben szörnyethaltam! Látom ám, hogy a csaj teker a 37,5-re, majd visszanyomja a kupakot. Stop. Vissza. Újra. Megint nyomja. Ez hülye. Minek nyomja? Én nem nyomtam. ÉN NEM NYOMTAM VISSZA!!! Teljesen bepánikoltam, kiabáltam Ricsinek, hogy jöjjön gyorsan, mert tönkretettem az életünket! Jelen helyzetben szerencsére ő a nyugodt vonalat képviselte. Elhadartam neki, hogy mit tettem, erre ő értelmezte a szitut és szerinte csak annyi történt, hogy nem nyomtam ki a tollból a 37,5 egységet és lehet, hogy még van egy pici bubi a rendszerben. A legnagyobb parám az volt, hogy lehet, hogy be se adtam magamnak az adagomat, de ő megnézte a tollat és mondta, hogy látja, hogy kevesebb van benne. Képes lettem volna akár másodszor és beadni, csak hogy biztosan bent legyen... Végül teljesen megnyugtatott, úgyhogy asszem úgy zárom a napot, hogy bennem van 150 egységnyi Gonal-F, ami a tüszőimet dagasztja. És remélem, hogy csak őket és a hátsómat nem... Bár nem kapok lórugásnyi adagot, úgyhogy talán nem szedek össze 10 kilót én is a 10 nap alatt, mint a kolléganő a Kaáliban...

A lényeg, hogy megnyugodtam, úgyhogy folytatom a bökdösődést, míg olyan nem lesz a pocakom, mint egy szita. De valaki úgy gondolta, hogy nekem ezt kell tennem a babáért, úgyhogy ezt teszem. A legnagyobb örömmel!Mosoly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése