2011. augusztus 29., hétfő

Balcsis hétvége

Már hétfőn mondtam a kedves élettársamnak, hogy tekintettel a 28 fok körüli napi középhőmérsékletekre, igen jó lenne, ha a hétvégén (pl. szombaton) leruccannánk a nagyvízbe csobban egyet. Egyetértett.

Aztán a hét folyamán felhívta Tibit és Esztit is, nincs-e kedvük csatlakozni. Volt kedvük. Tibi közben beszélt Tomival, akinek megemlítette a hétvégi tervet, aki erre közölte, hogy mivel Andival ők is készülnek, megpróbál Andival intéztetni szállás a vállalati üdülőbe péntek estére. Mire észbe kaptunk, már jött is a hír, hogy akkor péntek estére hatunknak szállás van foglalva Balatonfüredre, az apekosüdülőbe! Királyság!!

Pénteken délután összepakoltunk és kimentünk Esztiért és Tibiért, majd nekivágtunk. Már Veszprémet is elhagytuk, amikor kiderült, hogy igazából a Füred nem Füred, hanem Csopak... Sebaj. Az üdülő remek volt, legalábbis bőségesen kielégíti azokat az igényeket, amikre az embernek egy Balcsi-parti nyaralás alatt szüksége lehet egy önellátós szálláson, sőt! Nem elég, hogy egy full felszerelt konyhát, alul 2, fölül 3 szobát találtunk, a házhoz tartozott egy óriási kert is hintaággyal, ping-pong asztallal, kerti pavilonnal, frissen nyírt fűvel. Ezen kívül megtaláltuk (sajnos már csak szombat este) az alagsorban a titkos játékbarlangot is: darts, csocsóasztal és rexasztal egy helyiségben! Igazi, szoc-feeling, de a jobbikból!! Tökéletes volt!

Szóval péntek este érkezés után mindenki bedobott egy kis kontyalávalót, majd lementünk egy esti fürdőzésre a strandra. Este 9-kor annyian voltak a parton, mint egy szimpla szerda délután... A víz remek volt, 28 fokos, a levegő kb. 26 lehetett, úgyhogy gondolnivaló, mennyire jó volt bent lenni!! Aztán fürdés után elmentünk enni, aztán eltettük magunkat másnapra. Szombaton igyekeztünk időben lemenni a partra, sikerült jó helyet foglalnunk, majd az egész napot kint töltöttük. Szert tettünk egy régóta áhított, ráadásul akciós gumimatracra, úgyhogy köszönhetően a remek szélnek, jókat ringatóztunk a víz felszínén. Már délután is éreztem, de este, hazaérve felerősödött az érzés: Ha lefeküdtem és behúnytam a szemem, úgy éreztem, imbolyog alattam az ágy... Az is jó volt, hogy nem kellett már szombat reggel elhagynunk a szállást, hanem ott tudtuk hagyni a cuccainkat és este, távozáskor csak be kellett dobjuk a kulcsot a gondnoknak. Ennek roppantmód örültem, mert már a hét közepétől azon rugóztam agyilag, hogy minél biztonságosabb hűtési módot keressek a szurijaimnak, ám így végig a hűtőben lapultak. 8 felé indultunk csak haza és megálltunk útközben egyet vacsorázni Esztivel és Tibivel. Akkor már 15 fok volt és iszonyat szélvihar. Már megint jókor mentünk és még jobbkor jöttünk el...

Összességében kiváló kis hétvége volt, kellően meg is pirultam, nem is akárhogy; nem tudom, hogy sikerült ezt a fejszerkezetet elérnem, de úgy néztem ki szombat este, mintha úszószemüvegben ültem volna ki a napra...

Üzenem az aggódóknak: Mára már újra remekül nézek ki! Mégmégmég akarok ilyen hétvégét!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése